Rantanyppylät Rantanyppylät
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
Tatska Tatska
nerf this nerf this
Jonne leikkii barbiella Jonne leikkii barbiella
Skin suit Skin suit
fufuu fufuu
Turbo sex machine Turbo sex machine
Sharo ja Chiya tontut Sharo ja Chiya tontut
budjettiluukku22 &lumen budjettiluukku22 &lumen
"Ei mikkään mee kohtuuella!" "Ei mikkään mee kohtuuella!"
apustus tarina apustus tarina
Haisulin exitus Haisulin exitus
Porraspatsas Porraspatsas
Muu Muu
Liikkeen nimi? Liikkeen nimi?
Citykettu Citykettu
no onko? no onko?
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
Aika hyvä biisi, eikö vaan Aika hyvä biisi, eikö vaan
nännännänänänä nännännänänänä
Ilme Ilme
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
ISIS ISIS
 515 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 22.10.2021 09:25:58
[ + 2 | ]

Olet murhaaja

[57666] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [601x367] [] []
tiedosto.jpg

liha

(79)  · 

maito

(66)  · 

vegaani

(62)
22.10.2021 09:54:18
#509626 [+5] Piilota Suosittele

Vegaanit on pahempia murhaajia kun ensin vaan kylmän rauhallisesti repivät juurekset ja muut kasvit maasta ja puista. Eli jättävät vähemmän ruokaa muille eläimille ja jättävät puut ja pusikot kitumaan pystyyn. Eihän lehmiltäkään revitä jalkaa irti, ja jätetä sitä kitumaan kuoliaaksi.

22.10.2021 10:00:00
#509629 [+1] Piilota Suosittele

Maitoa en käytä, mutta maitotuotteita kyllä. Lihaa menee noin kahdella aterialla viikossa, ihan terveydellisistä syistä. Muutoin voisin vetää vaikka joka päivä, on se niin hyvää. Kanamunat on mainioita, niistä voi tehdä vaikka munavoita.

22.10.2021 13:33:02
#509677 [+-] Piilota Suosittele

>>509629
Pieni liraus maitoo on jees tummassa kahvissa. Muutenkin ruoanlaitossa menee joskus plus kananmunia menee varmaa aina kun leipoo. Tietysti munat varsinkin aamiaisella on 5/5 jossain leivän välissä paistettuna tai keitettynä. Ja liha nyt vaan on helvetin helppo antamaan makua ja pitämään nälkää poissa. Joskus tulee vahingossa vege päiviä mutta tarkoituksellista se ei ole.

23.10.2021 11:51:52
#510002 [+1] Piilota Suosittele

Perhana. Söin aamiaiseksi 2 siivua pekonia, paistetun munan, sämpylän jonka päällä oli juustoa ja metukkaa, ja kruunasin kauheuden banaanijugurtilla. Olen massamurhaaja saatana!

[ 7 viestiä | ]