Fuck! Fuck!
Kännimässyjen todellinen sankari Kännimässyjen todellinen sankari
Ihmeelliset olennot Ihmeelliset olennot
Kun Woody väittää et oot lelu Kun Woody väittää et oot lelu
Apujumppa Apujumppa
Näytin pihvini, vastaa mulle Näytin pihvini, vastaa mulle
BoB: The View from the Hill BoB: The View from the Hill
Tärkeää asiaa Tärkeää asiaa
Kun saat viime kuun tuet Kun saat viime kuun tuet
Happy Puppy Happy Puppy
Brexitgelion Brexitgelion
muuvaara muuvaara
Blaze it Blaze it
Heterokromia Heterokromia
Ismon sormipyssyt Ismon sormipyssyt
Mitä? Mitä?
AH SINNE MENI AH SINNE MENI
Totuus nappulan kohtalosta Totuus nappulan kohtalosta
Muumeilta elämää oppia voi Muumeilta elämää oppia voi
Aikuinen nainen Aikuinen nainen
Uusi aamu koittaa Uusi aamu koittaa
Hyvästit ;_; Hyvästit ;_;
Wheels of fire Wheels of fire
Tehokäyttäjän viime päivät Tehokäyttäjän viime päivät
 855 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.5 MB, 1 tiedosto
19.06.2024 06:44:41
[ + 1 - | ]

Juhannuskassi sponsored by työnantaja

[71297] [20240618_150244.jpg] [1.5 MB] [1856x4128] [] []
20240618_150244.jpg

juhannus

(36)  · 

kassi

(218)  · 

liha

(79)  · 

päiväys

19.06.2024 08:59:20 | 08:59:50
#628367 [+-] Piilota Suosittele

>>628366 vitut ole ku kiinteistöhuollolla. Firma kustantaa juhannuksena grillilassit ja jouluna kinkut kaikille työntekijöillee. Tili tuli just viimeperjantaina ja kuun lopussa lappaa taas rahaa tilille^^

19.06.2024 16:50:56 | 16:51:23
#628416 [+2] Piilota Suosittele

>>628367
norjalaiset itkee aina kun joku käy töissä ja muutenkin menee asiat paremmin. Varsinkin kun tuurasin pomoani sen ollessa lomilla, ei tarvi ku mainita siitä luolastossa niin eräät tuli samantien itkemään. Ja sama toistuu myös tänä vuonna, siihen ei ennustajaa tarvi.

Mutta kyl, bonukset on aina mukavia sekä tossa 6 pakettia grillattavaa. Not bad. Juhannuksena menee helposti 50e (per päivä) pelkästään grillaamiseen ni onhan toi selvää säästöä. Sekä herkullista sellaista.

Ps. Sano sun muijalle multa terveisiä et voin lähettää viel niitä kukkia!! :DDD

19.06.2024 17:26:39
#628431 [+2] Piilota Suosittele

>>628416 vielä enemmän niitä kismittää ku oli yli 20 tonnia ulosotto velkaa ja en ottanu heti perintöä vastaan... sain juonittua 50% koroista anteeks jos maksan kerralla kaikki velat ei ois muuten perintö riittäny ja maksettavaa ois jääny joku 6000 korkoa nousee... hetiku sain sopimuksen ja nei saanu vihiä perinnöstä mitään.. ni rahat tilille ja maksoin pois... vituttihan se vähän mut kaikki kunnossa ja 3. sektorien kanssa puljaaminen loppu 2 vuotta sitte... mukava tehä töitä ku jää jotain käteenki ja enää en kuse asioitani sillee et jään taas velkaa.. ja ai niin parempi ku pidän mun muijan erossa luolaston sekopäistä :D varmasti riittää ku se yhtä tässä katellu jo 10 vuotta :D

19.06.2024 17:28:07 | 17:28:58
#628432 [+-] Piilota Suosittele

>>628403 tää on aika iso firma on konekuskeja, huoltoa, liikuntapuolta, siivooja porukka ja puisto-osastoa itse olen jälkimmäisessä.. pyörittää puolta kaupunkia..

[ 15 viestiä | ]