Hyvää yötä :3 Hyvää yötä :3
Viu diu dui Viu diu dui
loppu se dokaaminen loppu se dokaaminen
Fingerpori Fingerpori
Persuja kaikkialla. Persuja kaikkialla.
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
B.A.T.M.A.N pelastaa B.A.T.M.A.N pelastaa
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
Ebrahim Ebrahim
Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille
hieman ruvella hieman ruvella
Vingu sika vingu Vingu sika vingu
Kirjaston Kirjallisuus Kerho Kirjaston Kirjallisuus Kerho
Keskusta Keskusta
fugg nigolai fugg nigolai
Saatana saapuu Moskovaan Saatana saapuu Moskovaan
Anteeksi nyt vaan Anteeksi nyt vaan
Oi voi kun on siellä lapset niin hätää kärsimässä Oi voi kun on siellä lapset niin hätää kärsimässä
【デレステ】ミラーボール・ラブ bgm event ver. (Mirror Ball Love) 【デレステ】ミラーボール・ラブ bgm event ver. (Mirror Ball Love)
tal rasha tal rasha
Neekeröintiä Neekeröintiä
Haha. Nelson Mandelaki sai banaanin. \o Sieg Heil Haha. Nelson Mandelaki sai banaanin. \o Sieg Heil
sinne vaan! sinne vaan!
Aku järkyttyy Aku järkyttyy
 990 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 16.10.2017 22:56:47
[ + 8 - | ]

Ei enää naurista

[749] [ripnauris.jpg] [0.14 MB] [694x720] [] []
ripnauris.jpg

naurunappula

(682)
17.10.2017 01:11:54 | 05:38:40
#1437 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai nyt kukaan aikoisi oikeasti kopioida sivustoa, jonka taru päättyi jo? Luolasto on uusi, muista sivustoista riippumaton, uusilla/erikoisilla toiminnoilla varustettu, täysin vapaa sensuurista ja/tai poliittisten mielipiteiden pakotuksista ja ainakin vielä tällä hetkellä, vapaa myös mainoksista ^^ Saa nähdä mitä tästä vielä tulee, mutta uutta NN tai RR -sivustoa en ainakaan itse halua.

17.10.2017 16:14:25
#1680 [+-] Piilota Suosittele

>>1437
Ei kai nyt kukaan aikoisi oikeasti kopioida sivustoa, jonka taru päättyi jo?

Kaikki (?) Luolaston käyttäjät ovat entisiä nappulalaisia. Minusta on aika luontevaa ottaa lähtökohdaksi sivusto, jonka rakenne on kaikille ennestään tuttu. Toki muutoksia ja parannuksia voidaan tehdä.

täysin vapaa sensuurista ja/tai poliittisten mielipiteiden pakotuksista

Pahoin pelkään, että pitkällä tähtäimellä nuo ovat toisensa poissulkevia.

11.01.2018 12:56:04
#18131 [+-] Piilota Suosittele

>>1680

Pahoin pelkään, että pitkällä tähtäimellä nuo ovat toisensa poissulkevia.

Perkeles, eiköhän me Wanhat Käyttäjät(tm) voida sopia että vaan me saadaan lässyttää politiikkapaskaa koska me tiedetään miten se tehdään oikein? N00bit saa sitten olla hiljaa vieressä. XD

11.01.2018 14:16:04
#18147 [+-] Piilota Suosittele

>>18131
Perkeles, eiköhän me Wanhat Käyttäjät(tm) voida sopia että vaan me saadaan lässyttää politiikkapaskaa koska me tiedetään miten se tehdään oikein? N00bit saa sitten olla hiljaa vieressä. XD



Juuri näin!

[ 11 viestiä | ]