Haamujengi hommissa Haamujengi hommissa
jätkät tekemäs musaa jätkät tekemäs musaa
Persujen puolueohjelma Persujen puolueohjelma
Turri torstai Turri torstai
Mummu ja pappa vauhdissa Mummu ja pappa vauhdissa
leijuntaa leijuntaa
kallis projekti kallis projekti
Ihana nainen Ihana nainen
persut kuvakommentti persut kuvakommentti
mr_pihvi mr_pihvi
Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu" Metsatöll, "Mees, kes teadis ussisõnu"
Dj tiesto Dj tiesto
Iso pylly Iso pylly
Pränkkiä tekemään Pränkkiä tekemään
friikki onnettomuus friikki onnettomuus
Talla Talla
Ja näin, sinunkin whatsapp viestisi ovat nyt netflixin omaisuutt Ja näin, sinunkin whatsapp viestisi ovat nyt netflixin omaisuutt
gerta taas pidätetty gerta taas pidätetty
ihana nainen ihana nainen
Mikä on parkkiruutu? Mikä on parkkiruutu?
facebook prison facebook prison
hittidrinkki hittidrinkki
No, miten tän nyt sitten selittäisi No, miten tän nyt sitten selittäisi
Lauantain leipäjonon lootti Lauantain leipäjonon lootti
 1 032 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.16 MB, 2 tiedostoa, 28.09.2021 20:41:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 28.09.2021.

Erot nykyhallituksen ja PS:n välillä.

[57012] [Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg] [0.6 MB] [1079x1727] [] []
Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg
[57011] [Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg] [0.55 MB] [1079x1268] [] []
Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg

perussuomalaiset

(81)
29.09.2021 17:18:25
#504598 [+-] Piilota Suosittele

>>504596

En valitettavasti ole anarkomarko. En vain luota poliittisiin ihmisiin. Syitä on ihan riittämiin. Suomea on tuhottu nyt 30 vuotta putkeen. Hyvässä vauhdissa on alasajo jatkunut.

29.09.2021 17:27:35
#504603 [+-] Piilota Suosittele

>>504598
Juu, varmasti.
Ihan systemaattista tuhoamista ja kommunismi ois varmaan paras.

Ja koska pepe wilbärillä on pakettikone niin se tekee niistä parempia. Koska pakettikoneita on helppo laittaa 100kpl verkkoon niin siksi pertti-peruspelaajalle pakettikone on parempi. Eiköhän nää sun jorinat ole jo nähty.

29.09.2021 19:15:33
#504609 [+-] Piilota Suosittele

Tää on vähän kaks piippunen juttu. Poliisin budjetti on jotain 700M vuosi ja nyt tapellaan 30M. Epäilen tuossa 700M olevan aika paljon hallinnollista paskaa ja onhan se toki tärkeää etsiä netistä vihapuhujia. Todennäköisesti oikein kohdentaen poliisillakin riittäis rahat ihan hyvin.
Toisaalta turvallisuus on väärä paikka säästää...

30.09.2021 05:54:43
#504658 [+-] Piilota Suosittele

>>504625
Sen verran katsoin ennen kommenttiani, ettäsuurimmat menot kertyvät palkoista ja kiinteistökuluista. Mitens sulla? Kiva vaan kitistä? Muistaakseni poliisin budjetti tälle vuodelle on noin 680M ja sitä nostettiin yli 700M ja silti 30M vajaa. Ei polttoaine, palkat tai vuokrat noin paljoa ole noussu.

Ja kuten sanoin, vähän kaks piippunen juttu ja turvallisuus on tärkeä asia. Varsinkin kun nykyään meno on mennyt aika hulluksi...

[ 11 viestiä | ]