EI HATSEJA HELSINKIIN EI HATSEJA HELSINKIIN
tehokas laser tehokas laser
Saatanan pahaa Saatanan pahaa
nigga-moment nigga-moment
hieno tietokone hieno tietokone
tärkeää pohdintaa tärkeää pohdintaa
väsynyt kummitus väsynyt kummitus
otetaan huiput otetaan huiput
Joulukalenteri luukku 10 Joulukalenteri luukku 10
Luukku 12 Luukku 12
valintojen mailma valintojen mailma
Tisumasu Tisumasu
psyyke sunnuntaina psyyke sunnuntaina
Ihana nainen Ihana nainen
kalenteri kalenteri
joulukortti exälle joulukortti exälle
valkoinen valkoinen
Näin meikäläinen esiintyy rasistisesti Näin meikäläinen esiintyy rasistisesti
Ihana nainen Ihana nainen
🇷🇺🇷🇺 ANO 🇷🇺🇷🇺 VS 🇫🇮🇫🇮 NATSIT 🇫🇮🇫🇮 🇷🇺🇷🇺 ANO 🇷🇺🇷🇺 VS 🇫🇮🇫🇮 NATSIT 🇫🇮🇫🇮
vitun pukki vitun pukki
taksamittari taksamittari
Nörtti Nörtti
tervetuloa toimistolle tervetuloa toimistolle
 649 näyttökertaa, 8 viestiä, 11.61 MB, 1 tiedosto, 11.04.2025 18:30:12
[ + 2 | ]

nyt se lippu vittuun

[80051] [98e3796400edc24b.mp4] [11.61 MB] [576x1024] [42.33s] [] []

palestiina

(50)  · 

lippu

(43)  · 

homo

(633)
11.04.2025 22:12:36
#691880 [+-] Piilota Suosittele

>>691829
Ei sillä ole mitään merkitystä, vaikka se voisi antaa esimerkkiä. Vittu kun siellä ja Saksassa erityisesti taas liberaalit jatkoon 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♂️

12.04.2025 02:50:42
#691931 [+-] Piilota Suosittele

>>691805
Totta vitussa Palestiina pitää tunnustaa välittömästi. Ja samalla sekunnilla ku myönnetään sen olemassaolo niin roudataan kaikki ne vitun terot muutamalla jumbojetillä kilsan korkeudessa alueen yläpuolelle ja tyhjennetään lasti. Lentäkööt siitä sitten alas omien taitojensa mukaan. Ja ennen ku innostut niin ennen ku koneet kääntyy takas niin ne koukkaa siinä Israelin puolella ja jokainen lentsikka pudottaa 5-10 atomipommia niin saavat perkeleen ählämsählämlastenkullienpurijatkaikki vähän uutta ajateltavaa. HellyHanson 88

12.04.2025 10:48:36
#691979 [+-] Piilota Suosittele

>>691805 Ongelma tuolla on että palestiinan lipun polttaminen voitas heti tulkita viharikokseksi.. luultavimmin briteissä saa polttaa vain britannian lippuja ja ehkä muiden länsimaiden lippuja.. siellä on sairas lainsäädäntö ja tulkinta näissä aioissa.

12.04.2025 11:18:59
#691985 [+-] Piilota Suosittele

>>691979 Briteissä on menetetty ote maahanmuuttoon jo tovi sitten.
Ollaan varmaan pisteessä, missä lontoossa ei voi kaupungin johdossa enää
edes tehdä äänestämällä päätöstä, joka olisi jotenkin kantabrittiä hyödyttävä,
koska elimissä jo niin paljon maahanmuuttajia äänestämässä sellasia vastaan.

26.04.2025 09:46:22
#695012 [+-] Piilota Suosittele

Turhaa tuollasella on luontoa paskoa. Ois paiskannu vaan roskiin mokoman rätin. Toki kenttäpaskan jälkeen.

[ 8 viestiä | ]