Vaikka viholliseni vihollinen olisikin ystäväni niin en kyllä voi ymmärtää mikä tarkoitusperä kenelläkään oikeistolaisella voi olla Trumpia kehua? Mieshän on pelle ja häpeäpilkku. Tuolla pelleilyllä Persut vain karkoittavat kaikki elitistit ja ne jotka äänestäisivät Persuja koska muitakaan vaihtoehtoja ei ole puolueensa liepeiltä. Ehkä heille riittää amis/corolla/röiukko-porukan äänet sitten.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Halla-Ahon velipoika löyty
Wannabe
Elokapina-chan best owo -Halla-aho
Ei saatana
Kiitos Mestari
samaistuin
Haittasuomalainen sananvapaus
Homoilua
Vova-sedän polkka
Putler
Jussi
operaatio viinamyrsky
Venäjä on paska maa.
Vaaliväittelyt
Mestari! Mestari! Mestari!
Onnellinen idä ❤
Katatonia
Nykysuomi
Niin kerta!
Putin
Onnea Vova-setä!
Että mitenkä se oli?
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt