Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 23:16:40 Jäseniä 38 Vierailuja 3 314 Medioita 156

Kaikki inside-läppä

Slayjerin lyijykynä Slayjerin lyijykynä
Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3 Mortin pohdiskeluun taipuvainen huumonserkku Myrtti :3
Minä itte Minä itte
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
Sättikepa osa kakonen Sättikepa osa kakonen
Oikea sonja Oikea sonja
Valupertti ja Nakuankka Valupertti ja Nakuankka
:) :)
JE SUIS JE SUIS
Tribuuttia Avaruuskoiralle Tribuuttia Avaruuskoiralle
Riffe hapoissa Riffe hapoissa
Mökkireissu Mökkireissu
@Korvatillikka @Korvatillikka
Luolasto.org Luolasto.org
Testi Testi
Arkistojen kätöistä löyty Arkistojen kätöistä löyty
Ei helvetti Ei helvetti
Alan mies Alan mies
Hapsi teki laulun pihvistä ja musta Hapsi teki laulun pihvistä ja musta
Hyvä leffa Hyvä leffa
Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma Cyberpunk Luolasto - Parkkihallin dilemma
paint servetti paint servetti
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Nakuankan huone Nakuankan huone
 1 065 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto
24.01.2020 00:23:10
[ + 9 - | ]

Ehkä?

[38826] [Yhteiskuva.png] [0.15 MB] [2000x1000] [] []
Yhteiskuva.png

viittamies

 · 

virtanen

 · 

pumpelipyllerö

 · 

fanipoika

 · 

brucewillismies

 · 

pormestari porsaster

 · 

shadowstalker666

24.01.2020 00:44:38
#298229 [+-] Piilota Suosittele

>>298225 Tää on ollut varmaan suurin tekijä sille, miksen ole enää Naurunappulan kuoleman jälkeen kauheasti piirrellyt. Nappulassakin alkoi jo viimeisenä vuotena tai parina tökkiä motivaation suhteen, mutta piirsin Morso-saagan silti loppuun velvollisuudentunnosta ;___;

Kaukana on kyllä ne ajat, kun jokainen lähettämäni sarjii sai 20-30 000 katselukertaa ja satoja plussia ja kommentteja. Silloin oli oikeasti kiva piirtää kun tiesi, että ihmiset myös näkevät tuotoksiani.

24.01.2020 01:18:43
#298246 [+-] Piilota Suosittele

>>298229
Mutta aattele sitä ilon määrää jonka ne kuvies näkijät niistä saa. Elä lannistu! Voit sitte tehä Monskut niin saat kirjan kirijastoon kaikkien nähtäville :)

24.01.2020 03:05:56
#298287 [+-] Piilota Suosittele

>>298265
>>298258

Jos jotakuta kinostaa, DeviantArt-galleriassani on vähän enemmän matskua näistä hahmoista ja taustatarinoista, joita olen niille kehitellyt. Mitään muuta en toistaiseksi ole tämän "Viittamies-rebootin" eteen tehnyt kuin nämä: https://www.deviantart.com/vumpalouska/gallery/71366894/capeman

Ideana on, että jos joskus jatkan tätä pidemmälle, käytän ensisijaisesti omia hahmojani ja luotan huomattavasti vähemmän inside-rinkirunkkuun ja etenkin Morson kaltaisiin tekijänoikeussuojattuihin hahmoihin.

[ 16 viestiä | ]