Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
maniacs maniacs
kissan skyline kissan skyline
premium renkaat premium renkaat
Volvo BM Volvo BM
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
russian mobile russian mobile
rengaspaineet rengaspaineet
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Jo on mylly Jo on mylly
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Paskalla kuorrutettuja mersuja Paskalla kuorrutettuja mersuja
pakuni ilonen pakuni ilonen
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
alustasarja alustasarja
kätevä imuri kätevä imuri
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
Perjantairuuhkat kaljakauppaan Perjantairuuhkat kaljakauppaan
Lara ja matukat Lara ja matukat
hot wheels hot wheels
auto myynnissä auto myynnissä
Kissan skyline Kissan skyline
 398 näyttökertaa, 9 viestiä, 11.95 MB, 1 tiedosto
08.03.2026 12:49:44
[ + 1 | ]

muovi audi

[86575] [e175ba4b7b0224f8-vp9-full_hd.mp4] [11.95 MB] [1080x1920] [32.25s] [] []

audi

(14)  · 

muovi

(32)  · 

nitisee

 · 

natisee

08.03.2026 16:21:04
#741321 [+5] Piilota Suosittele

-90 1.3 golffissakaan ei konsoli narissu tuollatavalla.
Jotain dramaattista on tapahtunut muovin laadussa 30 vuoden aikana.
Eikä välttämättä hyvään suuntaan.

09.03.2026 11:25:07
#741424 [+-] Piilota Suosittele

Kun te ajatte sillä autollanne niin kuinka monesti te vääntelette ja kääntelette niitä muoveja? Aivan ette koskaan :D

09.03.2026 13:05:04
#741432 [+3] Piilota Suosittele

>>741424 jos oot ajanu autoo ni tiäks ajon aikana ku se kori vääntyilee vähäse nii tommoses laatuautos kaikki muovit sanoo niti nati - ihan ilman käsiä. se auto niinku vääntelee sun puolesta niitä tieks

09.03.2026 17:50:00 | 17:50:23
#741473 [+1] Piilota Suosittele

>>741469 mun ex mazda 323F futismutsisportti ei (olis) nitissy yhtään ku hitsasin korista pellit yhteen ku piti vähä jäykistää sitä koppaa ja kun ei sopinu designiin asentaa turvakaaria niin vedetään pellit kunnon saumalla niiden vakio pistehitsien lisäks.

harmin lista että kun olin tehny moottorin uusiks, hankkinu uuden sporttialustan ja tehny ihan vitusti peltitöitä siihen kävikin ilmi että sielä oli runkopalkit mädäntyny alustamassan alla käytännössä olemattomiin ja levyseppäkaverikin sanoi että ei vittu ei helvetti ei.

meni "muutama" touhutonni sitte kuusankoskelle lol

09.03.2026 18:10:14
#741478 [+2] Piilota Suosittele

>>741469
Mulla -08 Getzissä nitisee koko vitun ajan hanskalokeron luukku. Koko. Vitun. Ajan. Sitte jos se pysyy hiljaa niin se pikku kolo siinä radion alla ottaa nitisijän roolin. Oon tunkenu sen täyteen paperia, että ois etes se hilijaa välillä.

09.03.2026 18:10:14
#741479 [+1] Piilota Suosittele

>>741473 Ite yllättynyt siitä, että miten suhteessa hyväkulkuinen ja
tyypilleen hiljainen tuo -08 nissanin navara on, jonka vuosi sitten laitoin
mersun clc:n tilalle.

Kulutus luonnollisesti hyppäsi, mutta ei nitise,pauku tai pidä ylimääräisiä
ääniä ja tielläkin menee, kuin juna.
Itsellä aina ollut jokin fiksaatio isompiin autoihin, josta vain ei päässyt
mihinkään, vaikka tähänasti alla onkin pikkumersuja ollut.

Toivottavasti pysyy läjässä pikkurahalla, vaikka jo nyt tietää, että
takaa pistäs lehtijouset vaihtaa varsinaisena remonttina.

Molemmissa takapalkeissa on pieni paikkapala, mutta hitsattu ammattimaisesti
ja oletettavasti sen jälkeen maalattu/massattu. Joten alustan puolesta ei ole hätää viellä vuosiin.
Pari pientä ruostetäppää tankinvierestä ja vänkärin takakuraläpän saumasta, joka hakannut
edestakaisin liikkuessaan maalin pois ja ruvennut siitä sitten ruostumaan.

Kiireesti ottaisi kiinni, niin pikku hiomisella ja maalaamisella viellä häivytetty.

10.03.2026 13:29:44 | 13:30:08
#741640 [+1] Piilota Suosittele

25v 2001 auto ei pidä tollasia ääniä, ei edes 1998 VW Pornstarter. Samaa laatua kaikki nykyään ja lasken tähän erityisesti ylikalliin Teslan.

[ 9 viestiä | ]