Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

hot wheels hot wheels
blyatnopeus blyatnopeus
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
Hieno auto Hieno auto
hehe hehe
Autovisa Hyvinkäältä Autovisa Hyvinkäältä
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
mamma mia mamma mia
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
Ou jea! Ou jea!
tämä sattuu sieluun tämä sattuu sieluun
Maxcedes Maxcedes
mersukuskin dietti mersukuskin dietti
sähköauto sähköauto
pientä remonttia pientä remonttia
do a barrelroll do a barrelroll
Redneck tesla Redneck tesla
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Romania Romania
sähköauton webasto sähköauton webasto
Nopee ja .... Nopee ja ....
Ajokortti Ajokortti
 401 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.24 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 17:14:29
[ + 1 | ]

viritettiin vähän

[86619] [2285e365222cc9e4.mp4] [3.24 MB] [576x1024] [15.87s] [] []

auto

(729)  · 

kaasu

(43)  · 

nitrot

 · 

tuning

(7)
11.03.2026 02:24:56
#741878 [+3] Piilota Suosittele

>>741697 Amiksessa autopuolella oli joku sankari ottanu niiden porukoiden kakkosautona
olleen seitennelikantin ilman lupaa, että tallilla virittelivät siihen
jonkun vanhasta purkukatepillarista nussitun turbon.

Vaati vähän työtä saada ahto toiminaan ja konettakin sai huudattaa urakalla, että turboa
sai heräämään, vaikka hukkaportti oli tukittuna.
Mutta kun turbo heräsi, niin johan tuli mustaa viivaa parkkipaikalle.

Päättivät pässit käydä heittämässä kaupungilla lenkkiä.
Parit liikennevalot lähti ihan kivasti eteenpäin, kunnes viimenen risteys ennen
amista, niin nousi nokkapelti tuulilasia vasten, kun kansi irtisanoi sopimuksensa.

Tarina ei kerro, että miten tämä volvon paskana oleva tuulilasi ja pikku konevika
seliteltiin tämän jätkän porukoille, että sillä ei varmaan ajeta ihan hetkeen...

11.03.2026 20:39:38
#742058 [+2] Piilota Suosittele

>>741969 No eiköhän tunnusteta molemmat, että tuon ikäne jätkä/t ei kysy sellasta
kysymystä, että kannattaako jonkin asian tekeminen, vaan onko se mahdollista :D

[ 4 viestiä | ]