Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

auto vilkuttaa auto vilkuttaa
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
hyvin toimii hyvin toimii
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
mummolla kiire mummolla kiire
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
autonkorjausta autonkorjausta
Helposti lumet pois tuulilasista Helposti lumet pois tuulilasista
Ihana nainen Ihana nainen
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Liftarit Liftarit
Tillitapaus! Tillitapaus!
varovaisuutta liikenteessä varovaisuutta liikenteessä
lepoajat paukkuu lepoajat paukkuu
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
Volga Volga
hinausapu hinausapu
mä menen nyt tästä mä menen nyt tästä
Fiat punto Fiat punto
täyskaato täyskaato
uwu öljynvaihto uwu öljynvaihto
driftikuningas driftikuningas
naiset näyttää naiset näyttää
 399 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto
06.02.2026 14:28:44
[ + 1 | ]

hot wheels

[85962] [aa24b19889b07c57-h264-hd.mp4] [3.66 MB] [720x1280] [29.60s] [] []

rekka

(89)  · 

tulessa

(22)
06.02.2026 15:52:50
#736810 [+-] Piilota Suosittele

Tuntu olevan kuskilla kiire jonnekkin.

Itse mennyt vierestä, kun turverekka syttynyt palamaan.
Siitä meni varovasti mahdollisimman kaukaa vastaantulevan kaistan kautta ohi ja silti
tuntu, että se lämpösäteily poltti lasinläpi.
Kuski ohjasi liikennettä sen näköisenä, että vittuakos hän tässä voi muutakuin
odotella palokuntaa, kun ei enää lähelle voinut kuumuudenkaan takia edes mennä.

06.02.2026 20:23:03
#736856 [+4] Piilota Suosittele

>>736810 Turpeen hyötykäyttö nousee taas esiin kun on kylmä sää. Jotkut vihervassarit saivat jostain syystä tahtonsa läpi ja Suomalaiset turveyrittäjät joutuivat hävittämään kalustonsa. Nyt niiden latvakakkosien tuulimyllyt ovat jäässä..

07.02.2026 00:46:11
#736882 [+1] Piilota Suosittele

>>736856 Onneksi sitä nyt vähän nostellaan taas esiin.
Vihreät, sdp ja keskusta ansaitsee kaiken vittuilun tuosta, kun ajoivat turpeen alas,
vaikka kyllä varoiteltiin, että ns. puhtaat energiat eivät välttämättä riitä ongelmatilanteissa.

07.02.2026 03:44:22
#736899 [+1] Piilota Suosittele

>>736882
Onneksi, mutta tämä ei ole mikään ongelma- tai erikoistilanne, normaali talvi, ja ei se ole kuin 60 senttiä kilowattitunnilta vaikka tuotantokulut ~3snt/kWh, jotkut tienaa nyt kireillä pakkasilla hyvin.

[ 4 viestiä | ]