Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Volga Volga
Varmaan maksoi yli satasen Varmaan maksoi yli satasen
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Menee lintassa Menee lintassa
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
Volmarin auto Volmarin auto
Viesti isille <3 Viesti isille <3
volvo volvo
lain mukaan lain mukaan
sähköauton webasto sähköauton webasto
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
volkswagen volkswagen
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
Osu Osu
abc abc
Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa Ei ole vikaa mitä jeesusteippi ei korjaa
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä? Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
Short shifter Short shifter
Pojat hommissa Pojat hommissa
Ford Capri Ford Capri
Jo on mylly Jo on mylly
TOJOTA TOJOTA
 508 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
07.10.2025 19:30:17
[ + 3 | ]

öljyroppu hukku

[83657] [352ee73226400e70.jpg] [0.26 MB] [988x1004] [] []
352ee73226400e70.jpg

öljypohja

 · 

ruuvi

(7)  · 

sytytystulppa

 · 

auto

(729)  · 

vitun hienokierteet

07.10.2025 23:01:48 | 23:05:41
#720925 [+1] Piilota Suosittele

>>720908
Joskus on muuten kokoja joita ei löydy tuuma-/senttikokoisina. Varsinkin ranskalaiset on erikoistunut vittumaisten proppujen sekä muttereiden tekemiseen joihin yksikään holkki käy. Samoin se sijoitetaan myös siten, että siinä on joiku vitun suojakartio ympärillä ettet vahingossakaan voi käyttää mitään käytännön työkalua. Kyl mä ymmärrän että ranskalaisten keittiössä pitää vähän säveltää, mut ei vittu autoissa tarvis aina jatkopalasta alkaa tekemään sopivan kokosta sovitetta että saa yhen vitun propun auki <.<

E:
Cliossa taas pakoputken yks kiinnitys oli jousella. Taas piti mennä motonettiin hakemaan yhtä alle 5e osaa kun ranskalaiset keksii laittaa jousta pakoputken kiinnityksiin. Ei mua vituta tietenkään. Onneks se auto myytiin jokkikseen ja sen pohja petti. Oisin voinu maksaa että näen sen paskan kärsivän, enkä puhu kuskista vaan autosta.

Ei mua vituta. *lyö pöytää* Vaikka tästä on vuosia aikaa.

08.10.2025 03:05:01
#720953 [+-] Piilota Suosittele

>>720925
Yhellä tutun tutulla (eli naapurilla) on joku Italian ihme "autona". Tossa yks kerta kattelin parkkiksella, että mikä helevetin autovaras se siellä hyörii niin yllätin takaapäin (no pun intented) niin remppareiska kilautti kallonsa siihen juttuun mikä nostetaan ylös ku ruvetaan katteleen moottoria.

Selitti mulle ummet ja lammet takahilavitkuttajan keskikahvaharjaajan kartiokuulottimesta. Jätin sen duunaileen siihen ja ku tulin myöhemmin takas niin vieläkin runkkas sen kotteronsa kimpussa. Menin sitte ääniä päästellen likemmäs ettei säikähä liikaa niin sillä oli kourassa joku puolikkaan tiiliskiven kokoinen mikä-vitun-lie-hanansulkija. Sano, että aina ku kiihyttää niin auto rupee nylkyttään niin oli kattonu juutuupista ohjefilmin, että miten saa sen ties minkä osan irti ja se pitää puhdistaa hammaslangalla että rupee toimiin taas.

Toivotin onnea kokeiluun ja kalppiin kämpälle nauttimaan ykköskaljasta sekä hyvin suolatusta silavasta. En muuten oo nähny sitä eukkoo sen jälkeen ja auto seisoo edelleen parkissa. Pitäiskö tässä jo huolestua hissuksiin?

[ 3 viestiä | ]