Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

naiset näyttää naiset näyttää
kurwa kurwa
nissan nissan
Tillitapaus! Tillitapaus!
Mersu Mersu
Volvo apustus Volvo apustus
Poliisipysäytys Poliisipysäytys
halvin ryssäpaja halvin ryssäpaja
Haluaa kyydit Haluaa kyydit
like a glove like a glove
Osu Osu
lumi tuli nyt suditellaan lumi tuli nyt suditellaan
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
ranskalaiset ranskalaiset
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
Parkkeeraus aina viduix Parkkeeraus aina viduix
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
3-sarjan BMW ja 3min paneskelut 3-sarjan BMW ja 3min paneskelut
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
Cat Camaro Cat Camaro
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa
06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]