Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Nokia Nokia
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Perjantairuuhkat kaljakauppaan Perjantairuuhkat kaljakauppaan
nigga-moment nigga-moment
oikotie oikotie
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
alapallo jumissa alapallo jumissa
Oispa kesä Oispa kesä
subaru subaru
S4 S4
Yhdistelmä Yhdistelmä
Intialainen amis Intialainen amis
hyvin tunkattu hyvin tunkattu
Ajokortti Ajokortti
romania videos 2 romania videos 2
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
maniacs maniacs
Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla Yhtä paljon ilmaa kuin aivojen tilalla
Lonkeroauto Lonkeroauto
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
Short shifter Short shifter
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
 830 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]