Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
taivaallista rallia taivaallista rallia
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
kätevä imuri kätevä imuri
kova kilpailu kova kilpailu
kissan skyline kissan skyline
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
tuli paniikki tuli paniikki
mummolla kiire mummolla kiire
Fiat punto Fiat punto
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
uwu öljynvaihto uwu öljynvaihto
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
apumekaanikko apumekaanikko
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
Golffi jättää ne Golffi jättää ne
Volvo 940 Volvo 940
what the fuuuuck what the fuuuuck
pientä vuotoa pientä vuotoa
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Kaide oikeassa paikassa Kaide oikeassa paikassa
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
 830 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]