Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Muna tonne Muna tonne
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
Eka kerta Eka kerta
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
papppa ajaa rallia papppa ajaa rallia
likainen auto likainen auto
Yhdistelmä Yhdistelmä
Puolicamomersu Puolicamomersu
Huono nimimuisti Huono nimimuisti
S4 S4
ussr classic ussr classic
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
"This guy is going places" "This guy is going places"
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
Tehoa autoon Tehoa autoon
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
käsijarru käsijarru
hieno miniauto hieno miniauto
auton pesu auton pesu
 772 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto
15.05.2020 16:30:13
[ + 1 - | ]

Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka

[43066] [paloau-tomuseo.jpg] [0.85 MB] [1163x884] [] []
paloau-tomuseo.jpg

palo-auto

 · 

museo

(5)  · 

2011

 · 

siirto

 · 

bunkkeri

(8)
15.05.2020 16:38:05
#343086 [+-] Piilota Suosittele

>>343084

Kyllä. Juttelin pälopäälikön kanssa. Suomen johto on tarkoituksella hävittänyt vanhoja historiallisia vermeitä järjestelmällisesti. Autoja oli 40. En kerinnyt tuona aikana kuvaamaan kuin muutamia kun oli pakko tehdä niitä töitäkin mitä varten tuonne mentiin. Aika ajoin nämä lähtee esiintymään kansalaisille. Palopäälikön mukaan jos olisi oltu järkeviä, olisi autoja ollut vähintään 70. Helsingissä kuvattu, maan alla bunkkerissa. Lokaatiota en kerro.

15.05.2020 18:24:41
#343138 [+-] Piilota Suosittele

Lemuntielle puuhasteltiin vanhasta bussitehtaasta toimistorakennus.
Arkkitehdin toimesta tuli pari neukkaria tehtyä ulkonäöltään busseiksi.

[ 7 viestiä | ]