Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

yabadabadoo! yabadabadoo!
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
audissa kolinaa audissa kolinaa
huumoria huumoria
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
Autonkorjausta Autonkorjausta
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Petrin vaeltelevat kädet Petrin vaeltelevat kädet
Munavolkkari Munavolkkari
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
viritettiin vähän viritettiin vähän
ei käynnisty ei käynnisty
torviauto torviauto
halvin ryssäpaja halvin ryssäpaja
Volvo 940 Volvo 940
auto myynnissä auto myynnissä
When you see it When you see it
nigga-moment nigga-moment
Mikan faijan bemarin mittari Mikan faijan bemarin mittari
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
Tämän takia pidän japskiautoista Tämän takia pidän japskiautoista
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa
06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]