Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

töötti korjattu töötti korjattu
Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia Uuteen toyotaan vanhan toyotan hienouksia
Eka kerta Eka kerta
Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat... Olisihan tuossa ollut vielä nuo vammaispaikat...
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
mummolla kiire mummolla kiire
pfff pfff
Auto Auto
Näppärä tyttö Näppärä tyttö
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
Renault Twingo Renault Twingo
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
Wolttikuski tulee Wolttikuski tulee
huono parkkipaikka huono parkkipaikka
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
Saabi Saabi
Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
Cherry Cherry
blyat t:ryssä blyat t:ryssä
pintaruostetta pintaruostetta
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
vikkelämpi vispilä vikkelämpi vispilä
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa
06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]