Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
Seuraa tarjolla! Seuraa tarjolla!
Nokia Nokia
π π
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
premium renkaat premium renkaat
Kaarina Kaarina
Volmarin auto Volmarin auto
Fiat punto Fiat punto
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
rungossa jotain vikaa kai rungossa jotain vikaa kai
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
mikä lommo mikä lommo
Ironia Ironia
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
rallia rallia
 1 346 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
25.04.2021 15:22:44
[ + 4 - | ]

Cherry

[53329] [Cherry.jpg] [0.26 MB] [899x1599] [] []
Cherry.jpg

nissan

(15)  · 

datsun

25.04.2021 16:12:06
#458849 [+-] Piilota Suosittele

Auto, jossa istuttiin lattialla.. melkein jopa tiellä... Auto, jonka eristys oli luokkaa... tai siis ihan vain luokatonta.
Auto, jonka kyydissä oikeasti pelkäsi, kun tiesi, että jos kolari tulee, tuosta pahvisammakosta ei hengissä selviä pois.

Matkustuskokemusta on juuri tuollaisesta kullinvärisestä (joka oli kuitenkin kohtuuhyvässä kunnossa) ja sitten sinisestä koinsyömästä helvetinkoneesta, josta ruoste oli tiputtanut vähäisetkin pellit pois.

25.04.2021 16:27:35 | 16:28:46
#458850 [+-] Piilota Suosittele

>>458849
Mulla oli -85 datsun nissan cherry. Oli kaikkea hienouksia, kuten kolmiväri maalaus (oli raitoja kyljessä) ja takaikkunoiden liut oli keskikonsolissa. Ei tarvinnu mennä takapenkille niitäkään sulkemaan. Kattolluukku oli melkein koko katon kokonen ja olo ajellessa, et istuis akvaariossa ja sellainen se varmaan kolaritilanteessa ois ollukki. Kaikenlaista...

22.08.2021 15:30:31
#492970 [+-] Piilota Suosittele

>>492968

Nissan Cherry (alun perin Datsun Cherry) on Nissanin vuosina 1970–1986 valmistama automalli. Valmistuksen päätyttyä sen korvasi Euroopassa Nissan Sunny.
Ja satsuma on vuoden 74 cherry.

22.08.2021 15:40:30
#492974 [+-] Piilota Suosittele

>>492973

In Europe, the A10-engined E10 Cherry was called Datsun 100A (the Datsun brand being used in place of Nissan in the European market at that time)

22.08.2021 15:42:50
#492975 [+-] Piilota Suosittele

>>492974
The idea for the car likely originated from the Finnish comedy and drama film Pohjanmaa, since, like the Satsuma, the Datsun in the movie doesn't have a gas tank door and has the same license plate like the one received in the game after inspection: VBX-403. A yellow Datsun 100A with leopard seat covers is also featured in the film Vuonna 85 ('In '85').

[ 14 viestiä | ]