Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 349 Medioita 387

Autoihin liittyvät

ussr classic ussr classic
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
mersukuskin dietti mersukuskin dietti
Volvo Malmö edition Volvo Malmö edition
gubbella vähän kierroksia gubbella vähän kierroksia
kätevä imuri kätevä imuri
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
vittuku taas eskaloituu vittuku taas eskaloituu
Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ? Oisko kannattanu hankkia honda autoksi ?
vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
nigga-moment nigga-moment
hehe hauskaa hehe hauskaa
hieno miniauto hieno miniauto
Maxcedes Maxcedes
taivaallista rallia taivaallista rallia
panisin panisin
asennusta asennusta
hot wheels hot wheels
auton pesu auton pesu
Puolicamomersu Puolicamomersu
mekaanikkoelämää mekaanikkoelämää
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
Sadekeli Sadekeli
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
 1 159 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
01.05.2024 18:26:33
[ + 1 | ]

Varmaan maksoi yli satasen

[70286] [halpaa.mp4] [2.71 MB] [380x480] [29.92s] [] []

autot

(14)  · 

kolari

(164)  · 

ryppy

(49)
01.05.2024 18:46:06 | 18:47:39
#617903 [+1] Piilota Suosittele

Tuon siitä saa, kun ei osaa ajaa. Kenkä lattiaan ja toivotaan parasta.
Hirveästi ei myötätuntoa heru kolarin johdosta.

Saattaa paikallinen vakuutusyhtiökin pestä kätensä kun on materiaalia,
että ketään muuta kuin kuskia itseään ei voi tästä syyttää.

01.05.2024 23:30:55
#617945 [+1] Piilota Suosittele

>>617923 Hyvinsuurella todennäköisyydellä menee lunastukseen koko paska.
Se noissa super/hyperautojen hienoissa materiaaleissa onkin ongelma, että
jos jokin paikka taipuu, murtuu niin ainoa tapa korjata on vaihtaa
koko osa.

Riittävän iso tälli runkoon, niin todennäköisesti eivät
rupea edes yrittämään korjausta, koska valmistaja ei ainakaan tule
antamaan siunausta kestävyyden puolesta.

03.05.2024 22:55:47
#618288 [+-] Piilota Suosittele

Oli urheiluauto joskus käytössä, hurjastelin sillä tasan kerran kun se sammu liikennevaloihin ja meni hermot takanaoleviin. Sama asia Ninjan kanssa.

[ 7 viestiä | ]