>>759834 Mulle sunnuntai on päivä päivien joukossa niin sama ottaa. :D Perjantaina kävin vähän sosialisoitumassa niin tuli perkele joku krapulaan verrattava olotila, mutta niin se vaan katosi ku otti vähän lisää sandlesia ja söi hyvin maukkaan karvakäsipitsan ja meni ajoissa nukkumaan. Tänään onki ollu sitten ihan normi freesi päivä ja mitäpä sitä muuta työttömänä viittis tehä ku vetää kaljaa. :D Tänäänki syyän niinku herrat ku on vielä neljännes herkullista pitsaa jemmassa ja äitimuori "makso velat" tekemällä tommosta aasialaistyyppistä possukastiketta riisillä niin kyllä lähtee. :D Life is good.