Rekisteröitynyt 19.10.2017 20:45:15
Nähty 43 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 564
Tageja annettu 0
Vierailuja 3 038
Medioita 4
Medioiden näyttökerrat 1 624
Plussia 404
Saavutuksia Ei ole
SecretMetal

Äitimuori osti jostaki torikojulta aasialaista mättöä vähän niinku palkaksi siitä, että ajan nurmikon. :D Noh se sapuska oli uskomattoman mautonta ja siinä oli ihan vittuna riisiä verrattuna kaikkeen muuhun ja kastiketta ei ollu käytännössä ollenkaan ja se ei maistunu juuri miltään. :( No ajoin nurmikon silti ja ku vedän loput iltapalaksi niin nakkaan sekaan soijakastiketta, srirachaa ja mukana tulleen hauskan makean kastikkeen, mitä oli ehkä teelusikallinen. :D Oli äitimuorilleki eka kerta ku testas ku työkaverit oli kuulemma kehunu, mutta olihan tuo nyt aika paskaa ja annokset makso 11e. :D Mulle tuli possua ja äiti otti kanan niin ei kyllä kumpikaan vakuuttanu pätkääkään. :D Mukana tuli toki kaks pientä purkkia jotain minkä oletin olevan chiliöljyä, mutta se oli jotain mitä lie etikkaista haistapaska hommaa mikä haisi jo niin pahalle, että lensivät suoraan roskiin. :D Tietääpähän ettei tartte tuohon paikkaan ennään sijottaa sentin jeniä saatana ku melkeen vierestä saa about samaan hintaan ihan taivaallista chilihärkää ja annoskokoki on varmaan tuplat tuosta. :D Nyt juon loput kaljat ilman paitaa ja kuivattelen tuulettimien äärellä pihatöistä kertyneet hiet ja katson youtubesta jotain todella tärkeää. Rattoisaa illanjatkoa lähes kaikille tasapuolisesti!

+2  13 viestiä  Piilota  19:31
SecretMetal

Hei luolaston ammattirotat! Oonko mää ainoa jonka mielestä tuo yleistuen hakeminen ja kelan viestintä omassa kelassa on menny jotenki ihan päin vittua? :D Luultavasti sain haettua rottarahat viime kuulta, mutta etusivulle jäi silti kaks ilmotusta, että haepa tästä taas tukiaiset ja molempia klikkaamalla päädyin samaan pisteeseen, missä päivämäärät tuntu olevan ihan pisin vittua... Niin ja onhan mulla yks keissi siellä oottanu päätöstä jo helmikuusta asti ja nyt vasta pystyin varmistumaan siitä, että mun vastine on varmasti menny perille, mutta päätöstä odotellaan edelleen. :D Kyllä Kela on vitun hieno laitos....

+0  2 viestiä   19:28
SecretMetal

Tänään kävin taas normireissun lähikaupassa niin sieltä poistuessa vastaan tuli noin 50v parrakas hevimies, joka oli hilpeällä tuulella. Yllättäen se alko poriseen mulle tuttavallisesti, mutta en tunnistanu tapausta niin oletan, että se on joskus käyny meän keikalla tai jotain ja sopivan hilpeissä tunnelmissa sitten heitteli hevimerkkiä yms. ja kommentoi mun ostoksia (sandels, juhlamokka ja härkäruukku). :D No aattelin, että se kanssakäyminen ois ollu siinä ku kehuin hänen iron maidenin paitaa ja burzumki mainittiin niin tulihan se sitten vielä heittään mulle auton käynnistyksen jälkeen piisisuosituksen kuskin ikkunan luo tälle päivälle ja se oli Death - The Philosopher. :D Ei ollenkaan huono piisisuositus. :D Nuoresta asti oon ollu kyllä ulkoisen habituksen takia yhenlainen spurgumagneetti niin ei ole näemmä asiat muuttunu vaikka tuo kaveri ei kyllä spurgu ollukaan. :D

+1  4 viestiä   17:40
SecretMetal

Poistiko @wiz sen lämpöpatteriketjuun liittyvän päivityksen vai oonko mää niin päissään, etten ennään tajua mitä täällä tapahtuu? Vai onko mut ihan vaan nakattu listalle ku en tarkalleen tiiä mitä tuo listaus tekee, mutta en sitä patterikeissiä ennään nää täällä. :D

+4  7 viestiä   20:14
SecretMetal

Kävin hakeen lähikaupasta kaks 18 päkkiä sandelssia, paahtoleipää ja härkäruukun niin suht tuore kassatyttö alko innoissaan poriseen mulle säästä ku tännään on satanu vettä enemmän tai vähemmän ku esterin perseestä. Se on semmonen vähän temusta tilatun näkönen gootti tai jotain ku mustat hiukset ja ihan liian valkosta meikkivoidetta. :D Nyt oon aivan uuvuksissa ku piti olla sosiaalinen ja sanoa muutaki ku moro, kiitos ja heippa kaupassa.

+2  18 viestiä   15:07
SecretMetal

Naapurin basset hound on taas liekeissä ku se saa tuossa touhuta aidatulla pihalla niin nyt löys jostaki kaverin ja haukkuvat toinen toistaan oikeen antaumuksella. :D Vastapuolella on luultavasti joku suomen pystykorva tai vastaava ku jaksavat kyllä keskustella hyvin ääneekkäästi. :D Naapurilla on kaks basset houndia ja tuo äänekäs tapaus on nimeltään Morgan, mutta ohan sillä toinenki, mutta sen nimeä en oo vielä kuullu ja se on hyvin hiljanen verrattuna Morganiin. :D Ennen nuita töppäjalkoja sillä oli parhaillaan kolme tanskandogia niin olihan se näky ku suht pieni naisihminen käytti ne kolme hirviötä lenkillä. :D Yks niistä tais saaha piikistä ku karkas aitauksesta ja hyökkäs jonkun pikkukoiran kimppuun, toinen katos vähän jälkiä jättämättä johonki ja se kolmas tais kuolla vanhuuteen. Koiranaiset, uhka vai mahdollisuus? :D

+1  14 viestiä   18:24
SecretMetal

Ajoin nurmikon ku bensa näköjään riitti ja sain leikkuriin jousen paikoilleen. Ei ois kyllä millään jaksanu, mutta ukkonen jyrähteli ihan vittuna niin aattelin, että parempi vetää ennenku tulee ukkonen ja sateet. Sääskiä on yhtäkkiä ihan vitusti, mutta onneks dermosilin myrkky toimii niin nyt on vaan ihan helvetin hiki ku ulkona on jotain rapiat 30 astetta auringossa ja ukkosen mukanaan tuoma hyvin hautova ja kostea keli. Nyt onki hyvä istua tuulettimen edessä ilman paitaa ja juua kaljaa youtuben säestämänä. :D Ei mulla muuta, mukavaa tiistaita luolaston väelle.

+0  9 viestiä   19:03
SecretMetal

Vittu näitä meikänki puutarhan hoidollisia seikkailuitea ku eilen polttelin tuosta kivetykseltä rikkaruohot hyvinkin onnistuneesti ja aattelin, että samoilla hyttysmyrkyillä ja parilla lisäoluella leikkaan vielä nurmikonki. No takapihasta sain puolet leikattua ku luultavasti humatilasta johtuen täräytin leikkurin yhteen puunjuuren vieressä olevaan kiveen ja piti vetää leikkuri uuestaan käyntiin. Ei siinäkään mitään, mutta sitten hoksasin, että perkele ehän tää leikkuri veä enään ittekseen ja päättelin, että jotain täytyi tapahtua. Pukkasin yhen pätkän vielä ilman sitä itsevetotoimintoa kunnes sitten kyllästyin ja aloin selvittään, että mitähän vittua tapahtu ku itsevedon kahva on täysin tunnoton. Totesin, että jaa vaijeri irronnu kahvasti ja ihmettelin sitä tovin ja mietin, että miten vitussa tän vaijerin pitäs olla tässä kahvassa kiinni ku ei yllä lähellekään. Siinä vaiheessa sitten luovutin, join viimiset kaljat ja menin nukkumaan. Aamusta/aamuyöstä heräsin sitten kuselle niin sen perään iski flashbäkki, että perkele siinä kahvan ja vaijerin välissä on jousi niin olin onnistunu jossain hätäpaniikissa vissiin löysään kahvan turhan nopeesti ja se jousi lens helvettiin niin oliko kummakaan ettei toiminu kunnolla. :D Tännään kävin sitten eilisen leikkualueen läpi ja löytyhän se jousiki sieltä niin saa taas laitettua luottopelin takasi toimintaan kuhan kuumudelta taas jaksaa ja bensaaki pitäs käyä leikkuriin hakemassa ettei lopu sitten seuraavalla yrityksellä kesken. :D Pihahommat ois varmasti ihan hyviä hommia jos niitä ei tarttis ite tehä saatana. :D

+1  3 viestiä   17:04
SecretMetal

Tärkeä kuulutus naapuruston kyttääjältä. Naapurin pariskunta lastas just autoon kaks basset houndia niin ohan se jotenki humoristisen näköstä ku farmarin peräkontiin lastataan kaks töppäjalkasta koiraa ku ensin piti laittaa etutassut kontin nurkalle ja sitten auttaa takajalat kyytiin. :D Tuossa tupakoidessa myös kuulin pientä viestinvaihtoa talon emännän ja hänen noin 12v tyttären viestinvaihdosta ku emäntä opetti tytölle, että miten pitää hiukset laittaa korkealle ponnarille. :D Jos joku on joskus lukenu mun päivityksiä niin kyseessä on just tuo naapuri missä tuo teinityttö harrastaa keppihevostelua ja olihan silläki näköjään jo aika helvetin pitkät hiukset. :D Tiedotukseni lienee luolastolaisille erittäin tärkeä ja tulen luultavasti jatkossakin jakamaan tärkeitä uutisia täältä lintukodosta missä ei tapahdu käytännössä koskaan mitään. :D

+4  6 viestiä   17:54
SecretMetal

Tulipa tekastua taas melko upean makunen "bolognese" kastike ku äitimuori oli selvästi masinoinu hommat sille mallille, että saa mut tekemään sapuskan. :D Oli ostanu jauhelihaa, muttia, tuoretta basilikaa ja rummon pastaa ja kyseli, että miten mää viimeks tein vastaavasta kamasta tomaattisoosin niin ehän se auttanu ku tehä uusinta edellisestä ja ai että tuli hyvää. :D Ens kerralla pitäs melkeen kirjottaa resepti ylös niin ei välttämättä tarttis olla ite tekemässä. :D Toki etuna on se, että ku tuon tekasin niin saan siitä itelleki pari annosta ku jaettiin sapuska suht tasapuolisesti. :D Niin ja tällä kertaa oli tosiaan rummon semmosta kierrepastaa niin ei se oo ihan paskapuhetta, että laadukkaampi/kalliimpi pasta tuo jotain lisäarvoa ruualle.

+1  13 viestiä   17:44
SecretMetal

Ai että ku olin hurja vetelin trimmerillä sokkelinnurkat ja muut hienosäätöä vaativat paikat niin onpahan piha nyt taas jossain kuosissa. Ei onneks vituttanu ku vähäsen ku lanka katkes trimmeristä melkeen heti alkuun, mutta sen sai sieltä kivasti taas ujutettua takasi. Noh hetki eteenpäin niin lanka onnistu jotenki tarttumaan johonki köynnäkseen ja sehän repäs koko vitun lankarullan vittuun tuosta trimmeristä niin ehkä saatoin kirota ihan ääneen kotvan, mutta sitten kasasin itseni ja sain kerittyä langan takasi trimmerin kelalle vaan mitenkä sattukaan, että pyöritin sen vittu väärään suuntaan niin lanka ois halunnu lentää vapaaksi joka pyörätyksellä. :D Vaan eipä mitään, otin koko kelan taas kouraan ja punoin sen oikeaan suuntaan niin sitten pääsi trimmaileen pihan loppuun. :D Onneks on kaljaa ja hyttysmyrkkyä niin ei vituttanu etes kauhean paljoa. :D

+3  11 viestiä   19:38
SecretMetal

Tässä tullu katottua parin päivän sisään aika paljon nuita 'murican true crime ja bodycam videoita niin ehän siitä pääse mihinkään, että usual suspectit tuppaa olemaan hyvinkin vahvasti edustettuna tilanteessa ku tilanteessa. :D Yllätyinkö?

+2  3 viestiä   17:47
SecretMetal

Eilen oli selvä päivä ku tännään piti käyä kymmeneltä väistelemässä työkkärin tätin arveluttavia ehdotuksia niin siinäki ois ollu jo uutisen aihetta, mutta perkele jos joku muistaa ku mainittin tuon naapurin männystä mikä oli uhkaavasti alkanu kallistuun niin nyt tuolla korkean männyn nokassa on moottorisahajäbä pätkimässä mäntyä paloiksi. :D Oli tuo naapuri näköjään päättäny päästä eroon myös yhestä ihan asiallisen näkösestä koivustaki niin saa nähä pistikö kerralla haisemaan ja vetää kaikki puut tontilta matalaksi. :D On tuo kyllä sen näköstä hommaa, etten ihan heti ite lähtis kiipeileen niin täytyy kyllä nostaa vähän hattua tommosille tekijöille. Nätisti tippuvat tommoset about 3-4 metriset rungon pätkät tuolta korkeuksista suht ahtaaseen paikkaan ja hyvin tömähtää. :D Eipähän tartte tuossa tupakoidessa ennään miettiä, että kaatuuko tuo mänty toisen naapurin takapihalle/katolle ku pieniä lapsiaki ois voinu olla vaaravyöhykkeellä.

+2  3 viestiä   14:40
SecretMetal

Äitimuori oli käyny ostaan semmosen rikkaruohon polttimen niin pitihän sitä testata pienelle pätkälle takapihan kivetystä. :D Jotenki suhtaudun sen toimintaan kyllä varauksella, mutta annetaan sille mahollisuus ku ehän se maksanu ku jotain 15e. :D Saman terassikiveyksen saumat oon joskus myrkyttäny roundupilla niin se toimi ihan jees ku pysy rikkaruohot aisoissa suht hyvän tovin niin saa nähä miten tuo poltin pärjää siihen verrattuna. :D Helvetin hiastahan tuota on käyttää ja paloturvallisuuden nimissä on parempi vetää siihen kyllä puutarhaletku välittömään valmiuteen jos sattuuki vähän rikkaruohoista lähteen jotain pieniä kynsitulia. :D

+1  23 viestiä   17:55
SecretMetal

Fuck yeah kyllä vanha kunnon Jonseredin ruohonleikkuri lähti käyntiin pienen suostuttelun jälkeen ja öljytki näytti silmämääräsesti olevan suht freesiä kamaa ja sitä oli tarpeeksi. :D Kohtapuoliin joutuu taas jyrräämään tuota pihaa perkele, mutta kyllä se menee kuhan on vähän everstiä kaverina ja riittävästi hyttysmyrkkyä. :D

+1  3 viestiä   20:04
SecretMetal

Tein vaihteeksi taas makaroonimössöä ja lätkin sekaan thaiwokkivihannekset suoraan pakastealtaasta. Oon tässä nyt varovasti testaillu tuota balsamicoetikkaa niin kyllähän siinä jotain maagista on ku lätkäsee sitä vihannesten kaveriksi paiston yhteydessä vähäisesti. Itessäänhän se haisee ja maistuu pahalta, mutta ku sopivasti lorauttaa ruuan sekaan niin kyllähän se nostaa jotenki aromia ja makua enemmän pintaan. Ei ne oikeat kokit vissiin ihan vitsillä tykkää lorautella etikkaa sapuskan sekaan. :D

+0  43 viestiä   17:14
SecretMetal

Tilasin suht pitkän tauon jälkeen läpälä kotipizzasta pitsan ku halutti vähän vaihtelua nuihin karvakäsihommiin. Edellisen kerran ku tilasin kinkku, herkkusieni, katkarapu, tonnikala ja punasipulipizzan niin koko pitsasta löyty kolme katkarapua ja muutenki täytteitä oli hyvin vähäisesti. Nyt tilasin saman niin katkarapuja oli jopa kohtuuella, mutta herkkusienet oli unohtunu laittaa kokonaan ja noin kolmasosa pitsasta oli vailla täytteitä. :D Ihan hyvähän tuoki on maultaan, mutta vittuku ne ei osaa laittaa niitä täytteitä nuihin pitsoihin ja hintaki on melko hapokas. Ens kerralla tuetaanki sitten taas karvakäsiä ja wolttineekereitä...

+1  19 viestiä   16:03
SecretMetal

On tämä työn hakeminen kyllä yhtä vitun persettä. Selasin kaikki työilmotukset läpi mitä tällä perällä on niin oli pakko laittaa hakemus "toimistotyöntekijäksi" ku se oli about ainoa paikka mihin pysty etes etäisesti perusteleen osaamisen. Ite haen koneinsinöörin töitä niin taas tällä vitun hakujaksolla sitä vastaavia avoimia paikkoja oli käytännössä nolla. Yks paikka oli missä haettiin projekti-insinööriä teräsrakentamisen projekteihin, mutta vaikka mulla teoriassa oiski koulutus tommosiin hommiin niin varsinaista kokemusta ei ole jos ei sitten lasketa sitä, että oon vähän niinku sivusta seurannu kuinka tehtaalla alettiin vetään yhen linjan happoaltaita uusiksi ja siinä ohessa jouduin poriseen itävaltalaisen kääpiön kans vähän juttua ku vakkariukko ei osannu englantia. :D Vittuku ois opiskellu joskus muinoin konekuskiksi niin töitä ois ihan vitusti vielä tälläki perällä, mutta nyt eletään tämän kanssa saatana. :D Onneks on kaljaa...

+3  9 viestiä   21:44
SecretMetal

Huhhuh kylläpä osu taas kokkailut kohilleen ku tein tomaattisen pastakastikkeen. :D 20% naudanlihaa eka kunnolla ruskeaksi ja maustoin grillausmausteella ja cajun mausteella, perään noin 200g sipulia kuullottumaan, kunnon ruutaus tomaattipyreetä ja sitä vähän siinä freesailin keskellä pannua. Sitten perään ehkä 2-3 ruokalusikallista balsamicoa ja sille pieni lämpökäsittely ennen ku sotkin koko komeuden yhtenäiseksi mössöksi. Mössön perään sitten kaks purkkia mutti polpaa basilikalla ja lopuksi tietenki maustettiin vimosen päälle mm. suolalla, pippurilla, oreganolla, ketsupilla (ei ollu muuta makeeta), valkosipulilla ja koko komeus viimeisteltiin tuoreella basilikalla. :D Pastana sitten 70% täysjyvä kappelipastaa niin ai että olipa kohillaan. :D

+1  14 viestiä   18:03
SecretMetal

Tänään koin jotain ennen näkemätöntä ja kokematonta lähikaupassa. Asioimassa oli nuorehko mustalaisnainen ja sillä oli noin 8v lapsi ja luultavasti alle 3v lapsi mukana. Nuorempi oli lastenrattaissa ja vanhempi toimi ostoskärryn kuljettajana. Kukaan tästä porukasta ei ensinnäkään juoksennellu huutaen pitkin kauppaa eikä etes se pieni lapsi rääkyny kurkku suorana. Mustalaisnainen makso ostoksena jouhevasti samalla ku tämä noin 8v pakkas ostoksia pussiin hihnan päässä. Tuo saatto olla osa sitä yhtä prosenttia, joka koittaa olla pilaamatta sen 99% mainetta. :D Normisti jos tuolla on mustalaisia niin siellä on puoli sukua huutamassa kilpaa ja koko helvetin kauppa haisee partavedeltä/hajuvedeltä ja oletettavasti kaiken sen hässäkän keskellä rahtihameisiinki menee varmaan vähintään pari pakettia kirjolohta ja ne vähän paremman näköset lihat. :D Käy tuossa myös monesti semmonen harmiton vanha mustalaisrouva, joka ostaa ehkä jonkun yhen limukan ja pelaa vitusti veikkauksen pelejä ja hakkaa kaiken irtonaisen rahan pelikoneeseen. :D Aina ku parkkipaikalle on parkkeerattu auto ihan päin helvettiä joko invapaikalle tai ihan vaan keskellä neljää normiruutua niin tietää, että siellä se on hakkaamassa pelikonetta. :D

+2  11 viestiä   17:07
SecretMetal

Mää taisin säkällä oppia miten täällä tietty käyttäjä saadaan blokattua. En ois kyllä koskaan uskonu, että joutus semmosen peliliikkeen tekeen, mutta kommentit kävi niin vitun väsyneeksi niin oli ehkä parempi blokata niin nyt voi nauttia paremmin tästä juoppojen ja juoppohullujen sivustosta ilman mitään pseudotieteellistä paskaa. :D Otan vielä oluen ja teen sen perään tukevan iltapalan. Hyvää illanjatkoa melkeen kaikille luolaston käyttäjille. :D

+4  21 viestiä   21:06
SecretMetal

Villejä veikkauksia otetaan vastaan taas. A: Rape on vetäny överit ja tukehtunu omaan oksennukseen. B: Rape on edelleen tripillä "hyvässä" hengessä. C: Rape on päätyny jotakin kautta tahdonvastaiseen hoitoon. D: Muu mikä? :D

+0  6 viestiä   17:27
SecretMetal

Naapurin noin 10-12v työttö harrastaa keppihevostelua. Sinänsähän tuo on hyvin naurettavan näköstä touhua, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan ku lapsi sentään liikkuu. :D Tännään sivusilmällä huomasin ku koitti perkele loikata esteen yli mikä oli lähellä ton tytön kaulaa niin ehän se oikeen onnistunu. :D Kunnianhimosta pisteet ja tällä kertaa ei ollu sitä keppihevosta mukana, mutta olihan siinä kuitenki naapurin isännän rakentama teline mihin pystyy laittaan riman niin korkealle ku haluaa. :D Keppihevostelu, uhka vai mahdollisuus? :D

+0  2 viestiä   17:47
SecretMetal

Mikä lie nostalgiatrippi iski ku kävin tupakilla niin mieleen tuli kaikkia tosi tärkeitä kappaleita nouruudesta niin tämäki löyty vielä perkele. :D Pimppirasiaa Sannilta oli kans yks piisi, mutta en ala pukkaan tänne ihan liikaa kaikkea paskaa niin mennään näille parilla klassikolla. :D

+0  1 viestiä   18:02
SecretMetal

+0  14 viestiä   17:50