Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 619
Vierailuja 86 248
Medioita 6 664
Medioiden näyttökerrat 5 739 931
Plussia 37 153
Saavutuksia 550
+   15.06.2020 18:32:53    
Avioelämä väljähtyy, haetaan piristystä huumaamalla ja raiskaamalla alaikäisiä... Juu-u...
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006542143.html
15.06.2020 21:49:30
#355331 [+-] Piilota Suosittele

Ja näitä ihmisiä vaan kuljeskelee varmaan sinunkin naapurustossa. Vittu sentäs. Raippaa vaan saatana. Se pitäis opettaa jo lapsena, että teoilla on joskus seuraus.

15.06.2020 23:02:05 | 23:04:00
#355347 [+-] Piilota Suosittele

>>355333
Vangeilla on oikeuksia. Mun mielestä vähän liikaakin.
e: ne näkee esim kuka vartija on kattonu sen rikostilastoja, ja "listaa" sen. Vartijat saavat nähdä tilastot koska he voivat näin tehdä vangista turvallisuusarvion, mutta vangilla on oikeus tietää kuka hänen tietojaan on katsellut.

[ 4 viestiä | ]