Öisin ukulelea soitteleva kaljasieppo Öisin ukulelea soitteleva kaljasieppo
:^) :^)
Oy vey Oy vey
Kaiken uhri Kaiken uhri
Hot anime girls Hot anime girls
Ismo käy kauppaa Ismo käy kauppaa
"May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole "May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole
Hipsterjoulu Hipsterjoulu
can i haz cheezburger?:3 can i haz cheezburger?:3
painonvartija painonvartija
Mitäs tyttö näki? Mitäs tyttö näki?
MarioWau MarioWau
Do you even woof? Do you even woof?
Tievihaa Tievihaa
Pitääpäs ottaa hieman juomaa... Pitääpäs ottaa hieman juomaa...
Tekee gutaa Tekee gutaa
Virgin Madventures vs Chad Seikkailija Virgin Madventures vs Chad Seikkailija
Heitä valtionkirkko voltti! Heitä valtionkirkko voltti!
Black wabbit Black wabbit
Gay Gay
Joulukuvia Joulukuvia
Luukku 21 Luukku 21
Ihminen, missä paketit? >:3 Ihminen, missä paketit? >:3
Hyvän Mielen kuva Hyvän Mielen kuva
 816 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 28.06.2018 12:17:57
[ + 5 | ]

Aamuntorkku

[14160] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [480x360] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

sänky

(133)  · 

aamu

(43)  · 

herääminen

(8)
28.06.2018 12:29:54 | 12:35:33
#69519 [+1] Piilota Suosittele

Sanokaamme vaikka, että ihmisellä olis herätys viideltä... Kissa aloittaa huutokonsertin puoli neljältä ja jatkaa sitä niin kauan että saa kuppinsa täyteen. Ihminen yrittää saada vielä hetkeksi unenpäästä kiinni, mutta kupu täynnä tyytyväisenä kehräävä ja leipova kissa tekee tehtävästä mahdottoman. :3 Kun sitten ihminen herätyskellon soitua lähtee aamurutiineihinsa, jää vuoteeseen levollisesti nugusteleva börh joka on ylpeä itsestään saatuaan suoritettua päivän työt, siinä missä ihmisen työt ovat vasta alulla.
Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.

Börh. >:3

30.05.2020 15:25:09
#348614 [+-] Piilota Suosittele

>>69519

Börheä ryömii lämpimien vällyjen alle tyytyväisenä siitä että yksi aamu on taas saatettu onnellisesti alulle. Herätä voi sitten oven kolahdukseen. :333

[ 2 viestiä | ]