6 vuatta myähemmin 6 vuatta myähemmin
Osaamista ja laatua Osaamista ja laatua
Ajat muuttuvat Ajat muuttuvat
Anarkistit Anarkistit
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
mässyt mässyt
Arvatkaa kuka tuomitaan? Arvatkaa kuka tuomitaan?
Hammaspesu Hammaspesu
Pihit ja säästäväiset Pihit ja säästäväiset
"Siivous ja remonttifirma" "Siivous ja remonttifirma"
Puola Puola
neekeriä turpaan neekeriä turpaan
Indoril, säälin sinua Indoril, säälin sinua
Näinpäs Näinpäs
Reittilento pilvessä Reittilento pilvessä
Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__; Hän ei tehnyt sinulle mitään pahaa ;__;
Jutkujen pisneksiä Jutkujen pisneksiä
Päätösgondola Päätösgondola
Ammattiliitot on laiskoille jotka ei osaa mitään Ammattiliitot on laiskoille jotka ei osaa mitään
tissit tissit
epätoivoinen toive harras epätoivoinen toive harras
Odinin pellet Odinin pellet
gondola driving gondola driving
Nätti Irina Nätti Irina
 803 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 28.06.2018 13:34:01
[ + 6 - | ]

Asian puolesta!

[14161] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [640x829] [] []
tiedosto.jpg

vertikaalivideo

 · 

mielenosoitus

(40)  · 

pride

(80)  · 

kulkue

(5)  · 

kyltti

(100)
28.06.2018 13:51:57
#69531 [+-] Piilota Suosittele

Testailin kerran FB-striimiä ja siellä on ilmeisesti jostain syystä oletuksena pystyasento. Enpä saanut käännettyä vaakaan. Teki mieli särkeä jotain.

28.06.2018 20:44:57
#69663 [+-] Piilota Suosittele

Kun kaikki kuitenkin katotaan siitä puhelimen ruudulta niin on parempi kuvata kaikki pystyssä. Ja kuka vittu sinä olet neuvomaan minua siinä miten minä kuvaan? Vittu saatana perkele helvetti.

[ 4 viestiä | ]