Hyviä elokuvia Hyviä elokuvia
Seuraavaksi esittelen teille Luolastolaisen Seuraavaksi esittelen teille Luolastolaisen
nakuankka varastolla nakuankka varastolla
tsernimaito tsernimaito
treeniä treeniä
Portuhanhet Portuhanhet
en mä oikeesti kattonu sen tissejä en mä oikeesti kattonu sen tissejä
simulaatio simulaatio
maaaaaaario maaaaaaario
normipäivä normipäivä
Valupertin maanantai Valupertin maanantai
vois hikoiluttaa vois hikoiluttaa
niin läski niin läski
niggaflip niggaflip
nih nih
animeputkari animeputkari
puukkotanssi puukkotanssi
Pantera - Vulgar Display of Power Pantera - Vulgar Display of Power
gurmee kokki gurmee kokki
Shirley Templar Shirley Templar
Nänni Nänni
sitä parempaa heilaamista sitä parempaa heilaamista
kauppa-apu kauppa-apu
Keilapallon seikkailut Keilapallon seikkailut
 878 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 15.06.2018 21:53:58
[ + 2 - | ]

Ennen oli kommaritkin terästä.

[13503] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [719x960] [] []
tiedosto.jpg

kommunisti

(91)
15.06.2018 22:51:15
#66082 [+-] Piilota Suosittele

Neuvostokommarit yrittivät elää toteen sosialistista elämäntapaa, jossa on paljon hyviä puolia. Meidän pinkkitukkamme vain hörhöilevät.

15.06.2018 23:21:11
#66093 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä on kiero kuva ja suhteellisen valheellista paskaa. Neuvosto kommari teki kaiken pelosta ja siihen pyrkii putin.

16.06.2018 23:57:19 | 19:17:49
#66372 [+-] Piilota Suosittele

moni stalingradin veteraani on ennemmin narkkari kuin huumeiden vastustaja
vahvojen piristeiden voimalla suomikin myllytti vastaan ja haavoittuessa vitut paikallis puudutuksesta vaan heroiinia suoneen,miksi puna armeija olisi sitten tajuton joukko streittareita,,,

29.05.2025 07:52:42
#700188 [+-] Piilota Suosittele

>>66082

Se onnistuu, kun lähtee erämaahan 10 porukalla. Elää luonnon antimista, kaikki tekee yhteiseen hyvään. Valitettavasti sitten lisää kun tulee tuohon jengiin väkeä niin heidän mielestään heidän ei tarvitse tehdä yhtään mitään koska työntekeminen on orjatouhua. Ja naps ajatelma laajenee, koska yksi ei tee niin en tee minäkään jne jne jne.

[ 4 viestiä | ]