Äkäinen kissa Äkäinen kissa
Telttailemassa Telttailemassa
grilli grilli
pervitin pervitin
Ilves Ilves
ujoo kulmaa ujoo kulmaa
wnba wnba
nice nice
gta irak gta irak
BLYATMAN 9000 BLYATMAN 9000
Society? SOCIETY? Society? SOCIETY?
Tissi Tissi
arkeologi arkeologi
Antti Jumppainen Presidentin asunnolla Antti Jumppainen Presidentin asunnolla
STD eiku siis SDP STD eiku siis SDP
Luolaston pojat Luolaston pojat
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
Wanha vitsi päivitetyillä fontilla ja pohjalla Wanha vitsi päivitetyillä fontilla ja pohjalla
Persut taas vauhdissa 🤣🤣 Persut taas vauhdissa 🤣🤣
pajeet vähä asentaa pajeet vähä asentaa
märkää hommaa märkää hommaa
Well played Well played
Tervetuloa Tervetuloa
 812 näyttökertaa, 8 viestiä, 1 MB, 1 tiedosto, 06.05.2018 09:53:03
[ + 0 | ]

Miks nykyään tehää nii paskoi pelei ?


15.01.2019 18:45:25
#147346 [+-] Piilota Suosittele

>>54128
Attention to detail.

Ei ollu niin näyttävää grafiikka aikasemmin, mutta pelit tehtiin yleisesti paremmin. Päivitykset eivät olleet jokaviikkoisia, ja early access.. what? Early accessin ymmärtää kyllä indiepeleissä joita ei juuri kaupallisesti tuolloin ollut.

04.07.2021 12:30:58
#477574 [+-] Piilota Suosittele

>>147346

Kuten todettu monta kertaa. Pelattavuus on parempaa. Uusissa peleissä mässäillään tilalla ja grafiikalla, äänillä. Pelattavuus on toissijainen asia.

[ 8 viestiä | ]