35 vuotta 35 vuotta
On se tuo Facebook ihana paikka... On se tuo Facebook ihana paikka...
Tuota tuota.... Tuota tuota....
Tessa Tessa
Joku odottaa isäntää Joku odottaa isäntää
Ilmassa on tänään Ilmassa on tänään
Aika 5/5 paita Aika 5/5 paita
Muinainen sammakko Muinainen sammakko
äpärä äpärä
sattui juhaa leukaan -rata sattui juhaa leukaan -rata
3/4 puhalmimella 3/4 puhalmimella
aika typerää aika typerää
Kotkan meripäivät Kotkan meripäivät
Nyt näkyy nälkä hyvin Nyt näkyy nälkä hyvin
Pyllynaama Pyllynaama
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Isin toka kolari tälle viikolle Isin toka kolari tälle viikolle
Omakuva - ettäs tiedätte Omakuva - ettäs tiedätte
Ja taas toimii Ja taas toimii
Erikoinen nimi Erikoinen nimi
Tight fits Tight fits
El Hee Hee El Hee Hee
Hyi vittu Hyi vittu
SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä SiivousPojat - Kalle eläinten ystävä
 899 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.15 MB, 1 tiedosto, 17.01.2020 22:02:31
[ + 5 | ]

Kermainen läskisoossi

[38636] [20200117_210045.jpg] [1.15 MB] [2560x1440] [] []
20200117_210045.jpg

läskisoossi

 · 

läskisoosi

 · 

juuh elikkäs

(71)
17.01.2020 23:47:14
#295260 [+-] Piilota Suosittele

Ei.

t. Ei.

Tänään lounastettiin Espoossa lounasravintolassa ja katseltiin tummaihoista ihastuttavaa kassatyttöstä, joka kunnioitettavalla vauhdilla ja rivakkuudella painoi menemään ympäri ravintolaa.

Ja se ruoka... oi perkule. Oli aivan niin maan perkuleen hyvää possua, hyvää salaattia ja maukasta majoneesia. Unohtamatta hyvin kypsytettyjä ja maustettuja naudan isoja viisuja.

Oijjoijjoijjoi, toi me otetaan. Se ruoka ja kassatyttönen.
No, sain edes sen ensimmäisen.

[ 4 viestiä | ]