Katos katos onko V.Majanen ruvennut piilomainostamaan täälläkin? Ennenkuin innostuu tilaamaan tolta firmalta niin kannattaa katsoa aliexpress,wish, ebay:sta samat tuotteet halvemmalla ja nopeammin. Sitten voi myös tarkastella puskaradion kommentteja ton firman toiminnasta ja ihmetellä kuinka samankaltaisia eri foorumeilla julkaistut ylistys kommentit on, toistuvia adjektiiveja "Nopein"(No ei ole jos toimitus aika vaihtelee 2vko-3kk), "Halvin"(No ei ole kun katsoo jo ebayn hintoja jotka nekin kalliimpia kuin ali tai wish).
[
6 viestiä
|
]
⭰
Tämä selvä >:3
Juha Sipuli :D
Mustat silmänympärykset
How about no
Loremaster
Muikkunen
Normaalia?
no!
tosissaan hieno lelu :3
Ei
Chef tykylevits
Avain onneen
Ohjeita
Veikkaus menee konkkaan mamujen tähden
ruotsalaismainen-kuvakommentti
Kiitos börh :3
Lontoossa
Parkour jäbä
ei pysty ny
Aktikone - Nyt tai ei koskaan (Runopuhelin)
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.