Järjestelmänvalvoja Järjestelmänvalvoja
Liikettä niveliin Liikettä niveliin
Shhhiiieeeet Shhhiiieeeet
Protecin herääminen Protecin herääminen
Kun on aika lähteä duuniin Kun on aika lähteä duuniin
Kapteeni NN vs furryt Kapteeni NN vs furryt
opasteet opasteet
If that's your biggest concern If that's your biggest concern
Luotettavaa tietoa Luotettavaa tietoa
Hyvää Huomenta! Hyvää Huomenta!
Liuta kuvakommentteja 1 Liuta kuvakommentteja 1
Tähtitieteilijä Tähtitieteilijä
Larppaava punapää Larppaava punapää
bono bono
necrofilia necrofilia
mitä silmäni näkevätkään :-DD mitä silmäni näkevätkään :-DD
Kapteeni NN vs paint Kapteeni NN vs paint
Jälkikiristys Jälkikiristys
Kapteeni NN vs trolli Kapteeni NN vs trolli
Intricate implication Intricate implication
moi pitäis mennä moi pitäis mennä
Karvinen Karvinen
nentit nentit
kissat > koirat kissat > koirat
 93 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(38)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]