Ku luin tän niin ekana tuli just mieleen, että joku kehari joka on pelannu viimeset rahansa ja kippas vitun kappas, niinhän se olikin. Nää reppanat ja vässykät ei suostu ikinä ottamaan mitään vastuuta omista teoistaan. Ihan sama mikä niillä on ongelmana niin se on aina muiden syytä. Deekut ölisee työnantajista jotka potkii ne pellolle, kun ryyppäävät töissä. Pelinistit mölisee, kun normaaleille tarjotaan mahdollisuus pieneen uhkapelaamiseen. Röökistä häiriintyneet on monesti ite entisiä tupakoitsijoita ja nostaa saatanallisen metelin jos kadulla kävelee joku röökiä poltellen vastaan.
Näitä tyyppejä pitäis yksinkertaisesti vaan vetää turpaan niin kauan, että loppuu se kitinä. Eihän kukaan läskikään mee paskomaan Mäkkäriä kun on lihonut sen vuoksi, että on vetäny vuosikymmeniä Bic Mackejä ääntä kohti.
>>759180 Aatami, oli pitkää englannissa kodittomana vetämässä huumeita mut näemmä tullu suomee. Ei kyllä näytä läheskää nii narkilta ku ennen, saanu varmaa lopetettua ne hommat mut toine addiktio tullu tilalle, tai ollu jo pitempää.