Perseet Perseet
Tarzan Tarzan
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
outo addiktio: :3 edition outo addiktio: :3 edition
USS Midway ja USS Iowa USS Midway ja USS Iowa
Muistijäbä (se oli tonnin sanasto) Muistijäbä (se oli tonnin sanasto)
miten hullua tämä on.. miten hullua tämä on..
Kenen kanssa aiot tasaiselle? Kenen kanssa aiot tasaiselle?
In the Hood In the Hood
Nappula is död Nappula is död
Cat Camaro Cat Camaro
arvon luolastolaiset: arvon luolastolaiset:
Tiedätkö mihin saat työntää lelusi huumoon? Tiedätkö mihin saat työntää lelusi huumoon?
Oletko sinä homo? Oletko sinä homo?
Hermon kipsu >:3 Hermon kipsu >:3
Pridejuhlaa. Ja kivaa on!! Pridejuhlaa. Ja kivaa on!!
Hyi vittu Timo... Hyi vittu Timo...
heitä :3 heitä :3
KKK KKK
Kesämies Kesämies
Bart antaa lahjan Bart antaa lahjan
lepakot lepakot
sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa? sydämmenlyönteihin päässä heräsin.. voiko alapaine vaikuttaa?
Muks! Muks!
 210 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 21.06.2026 15:12:51
[ + 0 | ]

Hieman eri lukemat

[88877] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [700x700] [] []
tiedosto.jpg

syntyvyys

väestönvaihto

(9)

afrikka

(95)

eurooppa

(48)

neekeri

(1397)
21.06.2026 16:53:32 | 16:58:34
#758882 [+2] Piilota Suosittele

>>758871
Jos nyt lähdetään siitä että noi luvut on aivan päin vittua

Viime vuonna elettiin pientä vauvabuumia. Suomeen syntyi vuonna 2025 yli 2100 vauvaa enemmän kuin edellisenä vuonna. Tästä huolimatta kokonaishedelmällisyysluku oli 1,3 eli mittaushistorian kolmanneksi alhaisin.


Vuoden 2025 lopussa Suomessa oli Tilastokeskuksen mukaan hieman yli miljoona lasta. Tuoreen ennusteen mukaan lasten määrä sukeltaa hyvin todennäköisesti pian alle sen.


Tuon median mukaan 6,3 miljoonaa syntynyttä ihmistä venäjä + eurooppa ? Oikeasti ? Millä vitulla toi luku voi kattaa euroopan + venäjän ?

Venäjällä oli ennen sotaa 144 miljoonaa ihmistä
Euroopan väkiluku 2025 oli 744 miljoonaa ihmistä

Ja tuon mukaan syntyy vain 6,3 miljoonaa eurooppaan ja venäjälle joka vuos ?

Vitun hienoa propagandaa taas ja jengi uskoo :D

21.06.2026 19:32:15
#758931 [+1] Piilota Suosittele

Pitäkööt omat paikkansa puhtaana, aina pitää paskoa muiden huvit ja raiskata kaikki mikä on omaakin kun Kela sen on maksanut, vittu mua vituttaa nyt neekerit aivan erityisesti juhannuksen onnettomuuden takia.

21.06.2026 19:54:21
#758933 [+1] Piilota Suosittele

>>758882 Eiköhän tuo syntyvyys pidä ihan paikkaansa ainakin Euroopan osalta. Kuinka monen tuosta 746 miljoonasta voi olettaa olevan ikähaarukassa joka oikeasti hankkii lapsia? 100-150 milj? Kuinka moni niistä hankki kaksi lasta? Ei edes puolet.

21.06.2026 20:23:21 | 20:24:13
#758934 [+-] Piilota Suosittele

>>758933
Euroopassa 744 miljoonaa, sekä se väitetty 6,3 miljoonaa syntynyttä jaetaan 144 miljoonan asukkaan venäjän kanssa ?

Eli koitat sanoa että 888 miljoonaa ihmistä tarvitsee vain 6,3 miljoonaa lisää per vuosi eikä niitä millään voi kuolla samaa tahtia ?

Uskoo ken tahtoo

[ 12 viestiä | ]