Universumin valtiasmato Universumin valtiasmato
Jace Everett - Bad Things (OV) Jace Everett - Bad Things (OV)
Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa Yläkaupungin yön sähkökaappien parhaimmistoa
lihapallid lihapallid
Tästä lähtee :3 Tästä lähtee :3
Suomen äidit Suomen äidit
nyt on väsynyttä :D nyt on väsynyttä :D
Kate Bush - Running up that hill Kate Bush - Running up that hill
Kate Bush Kate Bush
Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!! Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!!
Kissakokoelma Kissakokoelma
Hurr hurr <3 Hurr hurr <3
noituuksia noituuksia
Toinen pietarilainen kommunalka Toinen pietarilainen kommunalka
Little Big- Big Dick Little Big- Big Dick
Virolainen Antti Tuisku valumiäs Virolainen Antti Tuisku valumiäs
sileä sileä
Söpö japsi tyty Söpö japsi tyty
Sara la fountain Sara la fountain
höhö höhö
Volkor X - Stratos (feat. Feather) Volkor X - Stratos (feat. Feather)
edistystä edistystä
teltassa ois puhelu teltassa ois puhelu
o_o o_o
 257 näyttökertaa, 19 viestiä, 7.37 MB, 1 tiedosto, 19.06.2026 07:21:07
[ + 3 | ]

Rillausta

[88847] [tiedosto.mp4] [7.37 MB] [460x816] [37.40s] [] []

pihvi

(72)

liha

(79)

grillaus

(16)
19.06.2026 10:38:28
#758539 [+4] Piilota Suosittele

Olis komeeta mennä tollasella grillaileen mannerheimintielle sillon kun ne ilmastoahdistuneet telttailee siellä.
Soittaa ämyreistä goatmoonia ja antaa lihan ja palaneen rasvan tuoksun levitä jokaisen ekohysteerikon sieraimiin.

20.06.2026 02:01:05
#758693 [+-] Piilota Suosittele

>>758620
Ei mitenkään ja siksihän se on niin hauskaa. Vegaani-ituhipille tulee kuitenkin kauhea masennus, stressi, ahdistus, painonnousu, unettomuus jne jne jos ne vaan näkeekään kenenkään syövän lihaa. Ituhipit uskoo ihan oikeesti, että lehmien röyhtäily ja piereskely on ilmastolle vaarallista. Joten ne haluaa hävittää lehmät. No siinä sitten ku tosiaan hävittää sitä lehmää niin taas ne perkeleet märisee menemään, että ei saa syödä lihaa, ei saa syödä lihaa!

Meinaako ne vitun veivikaulat, että päästetään kaikki naudat, siat, kanat, juutalaiset ja sen semmoset vapaiksi niin mitenköhän niiden käy tuolla omillaan? Ne piru perkeleet syö tietenkin kaiken mikä kohdalle sattuu. Siinä menee viljelykset hetkessä kun näläkäset pari, kolome milijoonaa elläintä yks kaks joutuukin hakeen safkan luonnosta. Eikä vilijelykset riitä. Aattele ny sitäki näkyä ku joku semmonen 20 kilonen vegaanihippi istuu maassa hourien kun näkee semmosen 200 kilosen karjun tulevan kohti. "Olet vapaaa olet vapaaaa gumbaajaa AAAAAHH SAATANAA MITÄ VITTUA?!?!?", nääs tässä vaiheessa se possu kattoo, että kyllä tuosta vielä jonkulaisen välipalan saa ja rupiaa repimään piipertäjäperkeleen vattanahkaa auki. Repien, raastaen, suorastaan Saatanaa palvoen syö sen suolet ja tillottaa sitä hipin vittua naamaan. Ja hipin viimeinen ajatus ennen kuolemaa on "minä, ihmisenä, ansaitsin tämän".

20.06.2026 17:25:26 | 17:25:49
#758786 [+1] Piilota Suosittele

>>758620
Siten että ne on kasvissyöjiä, koska eläinteollisuus on murha ja lehmät pieree otsooniin reikiä ja mitä näitä nyt on.
En tiä miks ees vastasin näin vitun tyhmään kysymykseen.

21.06.2026 22:07:34
#758951 [+-] Piilota Suosittele

>>758920
Homolihaa. Semmosta tiukkaa pojupimppiä luvassa. Kun kärki ei menekään sulahtamalla suoleen niin siinä tarvitaan liukkaria ja mehän kaikki tiedetään, että veri on paras liukkari. Siinä olevat pienen pienet rautapartikkelit aiheuttaa kivasti kitkaa, vaikka muuten onkin liukkaria, niin voi tuntea kuinka munista lentää kipinöitä. Eiks ookkin romanttista?

[ 19 viestiä | ]