Kahden laisia ihmisiä Kahden laisia ihmisiä
Pläääh Pläääh
söpöä söpöä
litteän maan toisella puolella litteän maan toisella puolella
Pelle sarjakuva Pelle sarjakuva
muinaissuomalaista korkeakulttuuria muinaissuomalaista korkeakulttuuria
yöntimo yöntimo
miten harjata miten harjata
bombo klaa bombo klaa
hyvää syntymäpäivää hyvää syntymäpäivää
Bueno... Bueno...
Vaimoni on kaksonen Vaimoni on kaksonen
Terveisiä kaikille Terveisiä kaikille
Taka taka taka taka takaa ta Taka taka taka taka takaa ta
niin paljon vettä :3 niin paljon vettä :3
yrittää saada börheyskorvauksia :3 yrittää saada börheyskorvauksia :3
punakone tulee punakone tulee
Äänekkäät lahjoitukset tuo eri pompulat paikalle Äänekkäät lahjoitukset tuo eri pompulat paikalle
mopojonnen sisäänajo mopojonnen sisäänajo
Päivän mietelause Päivän mietelause
Teidän aamu Teidän aamu
tee on vaarallista tee on vaarallista
:3 :3
Sushi kokki Sushi kokki
 280 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.43 MB, 1 tiedosto, 03.06.2026 20:31:07
[ + 2 - | ]

onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia

[88610] [tiedosto.mp4] [8.43 MB] [1280x720] [66.20s] [] []

vittu

(110)  · 

mitä

(43)  · 

paskaa

(159)
03.06.2026 21:31:18
#756653 [+5] Piilota Suosittele

Joku ylen suvakkiruutu ohjelma vissiin? Pisti heti korviin tuon soijahomon sanavalinta että näkyykö uhkakuvia kun jääkiekko ja ne torijuhlat ei ole vielä täysin woketettu neekereillä pilalle.

03.06.2026 22:41:12
#756665 [+4] Piilota Suosittele

Heti ku suomen joukkueessa on ensimmäinen neekeri nii lopetan sen katsomisen.
EI ei saatana ollu mun porukoilla varaa kustantaa mun jääkiekkolisenssejä tai varusteita, jalkapalloo joutu pelaan pölysillä kentillä vittu.
Laittakaa ne nekrut potkii sitä palloo, siinä ne on hyviä, saattas suomi rueta siinäkin pärjää ja kaikki potkupallofanit on nii vitun soijasia et niillä varmaa seisois kelli kun ne katsois tummia miehiä juoksemassa suomen paidassa.
Aion nyt vetää kännit koska suutuin ihan vitusti.

06.06.2026 19:36:12
#756980 [+1] Piilota Suosittele

Valkonaamat pelaavat jääkiekkoa ja mustat koripalloa, kyllä se on jämpti näin. Rotuja tai urheilulajeja ei pitäisi sekoittaa keskenään.

[ 5 viestiä | ]