Kirjaston Kirjallisuus Kerho Kirjaston Kirjallisuus Kerho
Saatana saapuu Moskovaan Saatana saapuu Moskovaan
Vikings Vikings
Hyvää yötä :3 Hyvää yötä :3
Niin kerta.. Niin kerta..
Ruokaa? Ruokaa?
loppu se dokaaminen loppu se dokaaminen
Lisää turvallista tilaa :) Lisää turvallista tilaa :)
Ebrahim osa 2. Ebrahim osa 2.
Niin hyvää AUUU Niin hyvää AUUU
manne manne
Pekan koronapassi Pekan koronapassi
Papin pikkujoulut Papin pikkujoulut
Saltatio Mortis - My mother told me Saltatio Mortis - My mother told me
Valkonen neekeri Valkonen neekeri
Terhakka terrieri Terhakka terrieri
kaikki hyvin kaikki hyvin
ollakko vaiko eikö olla ollakko vaiko eikö olla
vittu vittu
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
Pepe antaa luolastolaisille tällasen upeen Sheriffi tähden Pepe antaa luolastolaisille tällasen upeen Sheriffi tähden
Jouluapuja 2 Jouluapuja 2
Persut vihaa ihmisoiukeuksia Persut vihaa ihmisoiukeuksia
Jättiperse Jättiperse
 945 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 06.12.2019 17:56:27
[ + 5 - | ]

Tollasia pitää potkia päähän ja kovaa

[37444] [tiedosto.jpg] [0.3 MB] [1024x576] [] []
tiedosto.jpg

homo

(631)  · 

suvakit

(200)  · 

vittu

(110)  · 

suomi

(394)  · 

häpäisy

06.12.2019 18:13:23
#279499 [+-] Piilota Suosittele

No en nyt tiiä oikeuttaako mielipiteen ilmaisu väkivaltaan. Eletään me kuitenki suht korruptio- ja sensuurivapaassa länsimaisessa hyvinvointivaltiossa, jossa voi vapaasti arvostella hallitusta ja poliitikkoja, tai vaikkapa just istua lipun päällä (jälkimmäisestä taitaa tosin tulla sakot, mut ei joudu vankilaan tai "katoa mystisesti"). Tosin veikkaan ettei nää kyseiset kaljapiknikkiä pitävät harrastusanarkistit sitä kauheesti tajua arvostaa

06.12.2019 18:19:18
#279503 [+1] Piilota Suosittele

>>279499
Se voi itseni mukaanlukien joitain vähän suututtaa kun nistit viettävät piknikkiä Suomen lipun päällä naureskellen.

Nokian kumia saatana!

[ 18 viestiä | ]