johannan jarrut johannan jarrut
Tyrönen sisällä onki jutku. Tyrönen sisällä onki jutku.
All Star All Star
Loppu se kiusaaminen Loppu se kiusaaminen
Siskolla on börheimpiä bendeleitä ikinä! Siskolla on börheimpiä bendeleitä ikinä!
olawi soittaa olawi soittaa
Fingerpori Fingerpori
tissit tissit
eukonkantoa suomeen eukonkantoa suomeen
tyttöystävä.exe lakkasi toimimasta tyttöystävä.exe lakkasi toimimasta
Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia
Kaatuneiden neuvostosotilaiden muistomerkki Hangossa. Kaatuneiden neuvostosotilaiden muistomerkki Hangossa.
Hauskuus alkaa tästä. Hauskuus alkaa tästä.
Darkwood fanart Darkwood fanart
TMNT TMNT
Luolaston käyttäjien kuivakaapit Luolaston käyttäjien kuivakaapit
Triggerström pöyristyy Triggerström pöyristyy
Hyvin uppoo Hyvin uppoo
Olen kaivannut sinua kyllikki saari Olen kaivannut sinua kyllikki saari
"Sinä olet seuraava..." "Sinä olet seuraava..."
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Paras peti Paras peti
Fingerpori Fingerpori
Niggers are fine Niggers are fine
 326 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 01.06.2026 07:53:20
[ + 3 | ]

Miehet vain magailee

[88582] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [1055x331] [] []
tiedosto.jpg

fingerpori

(174)
01.06.2026 13:14:54
#756300 [+-] Piilota Suosittele

>>756295 Tuo on varmasti monella työpaikalla todellisuutta tänään, kun kallut menevät ihan sekaisin jostain vitun marginaalilajista! Jalkapallo on edelleen kuningaslaji!

01.06.2026 17:10:29
#756323 [+1] Piilota Suosittele

>>756300
Vitut ole ku rahasta siinä on kaikki kiinni. Suomi ei koskaan ole pärjännyt suuremmissa turnauksissa koska ei ole varaa saada niin vitun kalliita pelaajia, kun taas jääkiekossa se on todistettu ettei NHL-pelaajien määrällä ole niin suurta merkitystä. Katso kanadaa, niillä oli paperilla voimakkain joukkue mutta lopputulos oli kaukana siitä.

Sun homopotkupallossa raha puhuu, eikä mikään muu.

02.06.2026 17:57:08
#756490 [+-] Piilota Suosittele

>>756323
Ei ne vedä NHL:stä kesken kauden ketään parhaita pois, jos vetäis, tai jos pohjoisamerikkalaisia kiinnostaisi MM-lätkä enemmän kuin NHL, he olisivat ylivoimaisia. Sitä paitsi saattaa sieltä tulla paljon laadukasta sakkia sopimuksesta riippuen, mutta NHL:ssä vaan tienaa niin hyvin.

[ 5 viestiä | ]