Eka naurunappula mediani Eka naurunappula mediani
Mansikkaa ja kyläjuhlaa Mansikkaa ja kyläjuhlaa
Marty! Marty!
lepakot lepakot
Lapin Halla-aho Jugend Lapin Halla-aho Jugend
Hermon kipsu >:3 Hermon kipsu >:3
pelasti pelasti
Gondola Gondola
STFUCunt STFUCunt
mursu mursu
rmeh rmeh
Langatonta viestintää Langatonta viestintää
Sleipnir - Könige Europas Sleipnir - Könige Europas
Hi Steven! Want to feel the baby? Hi Steven! Want to feel the baby?
Tää idiootti on kanssa yksi yhteiskuntajätteen tuottaja Tää idiootti on kanssa yksi yhteiskuntajätteen tuottaja
Tyttö ja lelu Tyttö ja lelu
onko nyt tarpeeksi multaa onko nyt tarpeeksi multaa
salainen kissarituaali salainen kissarituaali
Guess who two Guess who two
suviseurat suviseurat
Suljettua rakkautta 2 Suljettua rakkautta 2
Poravasara Poravasara
ranskalaispuuro22 &lumen ranskalaispuuro22 &lumen
Sideshow plant Sideshow plant
 326 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 01.06.2026 07:53:20
[ + 3 | ]

Miehet vain magailee

[88582] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [1055x331] [] []
tiedosto.jpg

fingerpori

(174)
01.06.2026 13:14:54
#756300 [+-] Piilota Suosittele

>>756295 Tuo on varmasti monella työpaikalla todellisuutta tänään, kun kallut menevät ihan sekaisin jostain vitun marginaalilajista! Jalkapallo on edelleen kuningaslaji!

01.06.2026 17:10:29
#756323 [+1] Piilota Suosittele

>>756300
Vitut ole ku rahasta siinä on kaikki kiinni. Suomi ei koskaan ole pärjännyt suuremmissa turnauksissa koska ei ole varaa saada niin vitun kalliita pelaajia, kun taas jääkiekossa se on todistettu ettei NHL-pelaajien määrällä ole niin suurta merkitystä. Katso kanadaa, niillä oli paperilla voimakkain joukkue mutta lopputulos oli kaukana siitä.

Sun homopotkupallossa raha puhuu, eikä mikään muu.

02.06.2026 17:57:08
#756490 [+-] Piilota Suosittele

>>756323
Ei ne vedä NHL:stä kesken kauden ketään parhaita pois, jos vetäis, tai jos pohjoisamerikkalaisia kiinnostaisi MM-lätkä enemmän kuin NHL, he olisivat ylivoimaisia. Sitä paitsi saattaa sieltä tulla paljon laadukasta sakkia sopimuksesta riippuen, mutta NHL:ssä vaan tienaa niin hyvin.

[ 5 viestiä | ]