Pienbörhkone Pienbörhkone
Venäläinen missikisa Venäläinen missikisa
Maaomistus Maaomistus
Ibiza Ibiza
Tuksulle kyytiä Tuksulle kyytiä
Narkki narkkaa :3 Narkki narkkaa :3
Tuukka Virtaperko -kokoelma 6 Tuukka Virtaperko -kokoelma 6
Ihana ääni Ihana ääni
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana. Tän takia meitä ei pidetä scandinaviaan kuuluvana maana.
Kiinni jäit Kiinni jäit
Ruokakameleontti Ruokakameleontti
tukifuu tukifuu
Hamberderi Hamberderi
Miesten äänioikeutta vastaan Miesten äänioikeutta vastaan
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
:D :D
Liisa jaakonsaari meni trolliin Liisa jaakonsaari meni trolliin
raiskattu raiskattu
Ruutulippu Ruutulippu
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
hahahahahaha sil on pili hahahahahaha sil on pili
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
 223 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.05.2026 19:25:19
[ + 0 | ]

KELATORSTAI

[88184] [HITJGwWWEAAsy-C.png] [0.54 MB] [707x540] [] []
HITJGwWWEAAsy-C.png

juopot

(8)  · 

minä

(12)  · 

hakunila

15.05.2026 23:59:36
#753823 [+2] Piilota Suosittele

>>753756
Noissa piireissä jos sammut ja sinulla on juomaa jäljellä, niin se on juotu ennen kuin heräät.
Rahalla puolestaan ostetaan vahvinta ja halvinta lientä mitä pystytään juomaan.
Porukassa ryypätään seuran takia ja että kun omat juomat loppuu, voidaan pummia huikat / pohjia kavereilta.

16.05.2026 22:36:34
#754071 [+-] Piilota Suosittele

>>754001
Ei niillä vielä niin huonosti asiat kai täälläpäin ole, ainakin kun katselee puistobaarin nurmikolle niin siellä lojuu näitä Slots, Harboe ym saksa tuonti olut tölkkejä.
Eli joku trokaa niille edullista bisseä, koska ei niillä itsellä tod.näköisesti ole varaa tilata kuormalavallista bisseä kerralla.

17.05.2026 03:22:19
#754203 [+-] Piilota Suosittele

>>754101
Totta, mutta sitä voidaan pitää vitutus lisänä, kun miettii puhelimen pärisevän kello 21:01 - 06:00 välisenä aikana ja humalaisen naapurin / puolitutun / kaverin kärttävän linjan toisessa päässä viinaa / bisseä.

Asia erikseen on sitten myös asiakkaat joilla on tukipäivään viikko, tai kaks, mutta pitäis saada piuhalle pullo / laatikko, tai vaikka viisi, silloin saattaa 20€ (myyjä maksoi kokonaisuudessaan 8-10€)halppis kalja laatikko maksaa korkoineen 30€ ja 8€ viina leka onkin 20€ korkoineen.

Mutta epäilen puiston porukan käyvän ostoksilla myyjälle sopivana ajankohtana, jossain autohallilla, kellari tai varasto tilassa, tai myyjän auton takakontista löytyy se muutama laatikko "take away" nautittavaksi.

17.05.2026 18:52:30
#754280 [+-] Piilota Suosittele

>>754203
Jengeissä tulokkaan tehtävä on myydä olutta 1€/purkki, ja siivota sen jälkeen paikat ja ties mitä muuta, kävin kerran sellaisessa. Olen yhteydessä, tai olin yhteydessä jengiin, mutta eipä tarvinnut maksaa 9€/tuoppi oluesta saatana!

[ 7 viestiä | ]