Kerjäläisestä kerrankin hyötyä Kerjäläisestä kerrankin hyötyä
Ilmeeni kun saan kultajaskasta kultakimpaleen 5x kertoimella Ilmeeni kun saan kultajaskasta kultakimpaleen 5x kertoimella
Kiehnätyttää Kiehnätyttää
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
Siinäpä valitset Siinäpä valitset
Rypäs Rypäs
Nimittäin Nimittäin
Muistutus Muistutus
kissepitse kissepitse
jalostaja jalostaja
Orange county chicken choppers Orange county chicken choppers
Erittäin harvinaiset muumimukit xD Erittäin harvinaiset muumimukit xD
Hä? Hä?
Monica Bellucci Monica Bellucci
finnoboo finnoboo
Muistelua viskilasin ääressä. Muistelua viskilasin ääressä.
Titanic Titanic
Ansa live Ansa live
Nettihuijarille luu kurkkuun Nettihuijarille luu kurkkuun
Piilota tuskasi tyylillä Piilota tuskasi tyylillä
hanki harrastus hanki harrastus
Miro Miro
Jonne sai asiimovin Jonne sai asiimovin
Juoksukaljat Juoksukaljat
 223 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.05.2026 19:25:19
[ + 0 | ]

KELATORSTAI

[88184] [HITJGwWWEAAsy-C.png] [0.54 MB] [707x540] [] []
HITJGwWWEAAsy-C.png

juopot

(8)  · 

minä

(12)  · 

hakunila

15.05.2026 23:59:36
#753823 [+2] Piilota Suosittele

>>753756
Noissa piireissä jos sammut ja sinulla on juomaa jäljellä, niin se on juotu ennen kuin heräät.
Rahalla puolestaan ostetaan vahvinta ja halvinta lientä mitä pystytään juomaan.
Porukassa ryypätään seuran takia ja että kun omat juomat loppuu, voidaan pummia huikat / pohjia kavereilta.

16.05.2026 22:36:34
#754071 [+-] Piilota Suosittele

>>754001
Ei niillä vielä niin huonosti asiat kai täälläpäin ole, ainakin kun katselee puistobaarin nurmikolle niin siellä lojuu näitä Slots, Harboe ym saksa tuonti olut tölkkejä.
Eli joku trokaa niille edullista bisseä, koska ei niillä itsellä tod.näköisesti ole varaa tilata kuormalavallista bisseä kerralla.

17.05.2026 03:22:19
#754203 [+-] Piilota Suosittele

>>754101
Totta, mutta sitä voidaan pitää vitutus lisänä, kun miettii puhelimen pärisevän kello 21:01 - 06:00 välisenä aikana ja humalaisen naapurin / puolitutun / kaverin kärttävän linjan toisessa päässä viinaa / bisseä.

Asia erikseen on sitten myös asiakkaat joilla on tukipäivään viikko, tai kaks, mutta pitäis saada piuhalle pullo / laatikko, tai vaikka viisi, silloin saattaa 20€ (myyjä maksoi kokonaisuudessaan 8-10€)halppis kalja laatikko maksaa korkoineen 30€ ja 8€ viina leka onkin 20€ korkoineen.

Mutta epäilen puiston porukan käyvän ostoksilla myyjälle sopivana ajankohtana, jossain autohallilla, kellari tai varasto tilassa, tai myyjän auton takakontista löytyy se muutama laatikko "take away" nautittavaksi.

17.05.2026 18:52:30
#754280 [+-] Piilota Suosittele

>>754203
Jengeissä tulokkaan tehtävä on myydä olutta 1€/purkki, ja siivota sen jälkeen paikat ja ties mitä muuta, kävin kerran sellaisessa. Olen yhteydessä, tai olin yhteydessä jengiin, mutta eipä tarvinnut maksaa 9€/tuoppi oluesta saatana!

[ 7 viestiä | ]