Soinin ajatuksia Soinin ajatuksia
täs mä täs mä
hiace biisi hiace biisi
tässä on börh tässä on börh
rasismi rasismi
rasismi rasismi
Mitäs täältä löytyy Mitäs täältä löytyy
kyl sä osaat kyl sä osaat
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
Opetuslaulu Luolastosta :3 Opetuslaulu Luolastosta :3
liukumäki liukumäki
linja-autossa on tunnelmaa linja-autossa on tunnelmaa
Pahan mielen video. Ei jäänyt alle. Pahan mielen video. Ei jäänyt alle.
pizza pizza
Uusi tatuointi Uusi tatuointi
Pyllistys Pyllistys
Tissit Tissit
ookkonää limpannu ookkonää limpannu
Suklaata Suklaata
Ihana nainen Ihana nainen
Loukkaantunut karhu Loukkaantunut karhu
Arkistojen löytöjä: Pekemon ja Teini Noita Arkistojen löytöjä: Pekemon ja Teini Noita
Ihana nainen Ihana nainen
Vanhempaa kuparia Vanhempaa kuparia
 223 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.05.2026 19:25:19
[ + 0 | ]

KELATORSTAI

[88184] [HITJGwWWEAAsy-C.png] [0.54 MB] [707x540] [] []
HITJGwWWEAAsy-C.png

juopot

(8)  · 

minä

(12)  · 

hakunila

15.05.2026 23:59:36
#753823 [+2] Piilota Suosittele

>>753756
Noissa piireissä jos sammut ja sinulla on juomaa jäljellä, niin se on juotu ennen kuin heräät.
Rahalla puolestaan ostetaan vahvinta ja halvinta lientä mitä pystytään juomaan.
Porukassa ryypätään seuran takia ja että kun omat juomat loppuu, voidaan pummia huikat / pohjia kavereilta.

16.05.2026 22:36:34
#754071 [+-] Piilota Suosittele

>>754001
Ei niillä vielä niin huonosti asiat kai täälläpäin ole, ainakin kun katselee puistobaarin nurmikolle niin siellä lojuu näitä Slots, Harboe ym saksa tuonti olut tölkkejä.
Eli joku trokaa niille edullista bisseä, koska ei niillä itsellä tod.näköisesti ole varaa tilata kuormalavallista bisseä kerralla.

17.05.2026 03:22:19
#754203 [+-] Piilota Suosittele

>>754101
Totta, mutta sitä voidaan pitää vitutus lisänä, kun miettii puhelimen pärisevän kello 21:01 - 06:00 välisenä aikana ja humalaisen naapurin / puolitutun / kaverin kärttävän linjan toisessa päässä viinaa / bisseä.

Asia erikseen on sitten myös asiakkaat joilla on tukipäivään viikko, tai kaks, mutta pitäis saada piuhalle pullo / laatikko, tai vaikka viisi, silloin saattaa 20€ (myyjä maksoi kokonaisuudessaan 8-10€)halppis kalja laatikko maksaa korkoineen 30€ ja 8€ viina leka onkin 20€ korkoineen.

Mutta epäilen puiston porukan käyvän ostoksilla myyjälle sopivana ajankohtana, jossain autohallilla, kellari tai varasto tilassa, tai myyjän auton takakontista löytyy se muutama laatikko "take away" nautittavaksi.

17.05.2026 18:52:30
#754280 [+-] Piilota Suosittele

>>754203
Jengeissä tulokkaan tehtävä on myydä olutta 1€/purkki, ja siivota sen jälkeen paikat ja ties mitä muuta, kävin kerran sellaisessa. Olen yhteydessä, tai olin yhteydessä jengiin, mutta eipä tarvinnut maksaa 9€/tuoppi oluesta saatana!

[ 7 viestiä | ]