Et saa liikkua < :3 Et saa liikkua < :3
Se ois taas viikonloppu Se ois taas viikonloppu
börheää huomenta :3 börheää huomenta :3
Ei vuoden paras työntekijä Ei vuoden paras työntekijä
elämänkoulu elämänkoulu
näin kylmä venäjällä on näin kylmä venäjällä on
Job job Job job
pahat mielessä >:3 pahat mielessä >:3
Neuvosto apu Neuvosto apu
Kloonataan vähän apinoita Kloonataan vähän apinoita
turvavälit turvavälit
wowi ukko wowi ukko
Apustus tatuointi Apustus tatuointi
Kävi pesussa Kävi pesussa
Sellaista elämä on Sellaista elämä on
USKONTOJEN UHKA USKONTOJEN UHKA
Anime tyty kokkailee Anime tyty kokkailee
nailed it nailed it
Ihana nainen Ihana nainen
Kärsimystä sukupolvesta toiseen Kärsimystä sukupolvesta toiseen
Pii! PIII!! Pii! PIII!!
Eduskunnan kyselytunti Eduskunnan kyselytunti
N-word jokes N-word jokes
Laura Laura
 412 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.78 MB, 1 tiedosto, 23.04.2026 19:50:59
[ + 0 | ]

Ihana nainen

[87607] [b97ac2a2.mp4] [1.78 MB] [720x1280] [10.06s] [] []

nainen

(2351)

vahva

(11)

voimakas

lihaksikas

(9)

mies

(575)
23.04.2026 20:40:43
#750620 [+-] Piilota Suosittele

>>750615 Juu ei biologinen nainen tuollasia muskeleita hommaa
pelkällä treenillä ja ruokavaliolla.

Näissä se sääli onkin, että nainen vetää steroideilla itsensä tuohon
kuntoon nuorena on todennäköisesti jo elimien puolesta aivan paskana
yhtään vanhempana.

Ei noin miehelle oikein aukea, että mitä tälläisellä överiksi vedetyllä
treenillä on tarkoitus saavuttaa muuta, kuin aikanen hauta ?

23.04.2026 21:15:45
#750635 [+-] Piilota Suosittele

>>750620
Jossain artikkelissa spekuloitiin että tulee vauhtisokeus. Vähän sama näissä ihmis ken/barbie överi kauneusleikkauksissa, sama kehonrakennuksessa. Kai ne saa jotain tyydytystä kun ne vaikuttaa ulkonäköön ja saa tuloksia. Tuloksia pitää saada lisää, enemmän. lisää.

Sit lopputulos on jäätävää

23.04.2026 21:42:35
#750641 [+-] Piilota Suosittele

>>750635 Pahinta tuossa on se, että siellä on taustajoukoissa riittävän typeriä
ihmisiä kannustamassa viellä överimpään suoritukseen.

Lopputulemassa on hyvin vähän eroa, kun väkijoukko kannustas hyppäämään sillalta.

23.04.2026 23:27:58
#750647 [+1] Piilota Suosittele

>>750641
Kaikki ne kadulla istuvat on parikymppisiä, kaikki työttömiä. Nuoria on helppo manipuloida, ei ne elokapinan oikeat narusta vetelijät ole siellä

Tietäispä vaan noi eloapinat miten niitä kusetetaan

[ 14 viestiä | ]