Maksakaa vaan verojanne Maksakaa vaan verojanne
Lene, meine liebling Lene, meine liebling
Kyllä lähtee Kyllä lähtee
Ahvenanmaasta tietoa Ahvenanmaasta tietoa
Hieno maalaus Hieno maalaus
Sopranos, mutta vain gabbagool Sopranos, mutta vain gabbagool
Luonto on kaunis Luonto on kaunis
Alexis texas Alexis texas
Ohisalo servaa Halla-Ahon Ohisalo servaa Halla-Ahon
PV-suzuki PV-suzuki
Äänestystaulu Äänestystaulu
:3 :3
Muutama kuva 9. Muutama kuva 9.
vaalit vaalit
Slayjer Slayjer
bullshit bullshit
Mikähän vamma Marialla on? Mikähän vamma Marialla on?
Ap irti Ap irti
Rassismi Rassismi
winrar winrar
Turvallinen Suomi takaisin lapsille Turvallinen Suomi takaisin lapsille
Puolueet. Puolueet.
Julisteet. Julisteet.
Pizza kuuluu ananakseen! Pizza kuuluu ananakseen!
 845 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.58 MB, 6 tiedostoa, 11.05.2018 16:18:58
[ + 7 | ]

Kissakuvia (tieteellisiä havaintoja)

[11837] [85176098.jpg] [0.13 MB] [700x921] [] []
85176098.jpg
[11836] [85176099.jpg] [0.31 MB] [700x1050] [] []
85176099.jpg
[11835] [85176105.jpg] [0.13 MB] [700x870] [] []
85176105.jpg
[11834] [85176112.jpg] [0.15 MB] [700x672] [] []
85176112.jpg
[11833] [85176119.gif] [1.78 MB] [700x807] [] []
85176119.gif
[11832] [85176121.jpg] [0.07 MB] [700x425] [] []
85176121.jpg

kissa

(5203)  · 

gif

(490)  · 

science

(5)
11.05.2018 19:48:15
#55848 [+-] Piilota Suosittele

>>55846

On, ne syödään tarkkaan. Maikki-mummon herkkuhammas vippasee erittäin tehokkaasti vielä. Aukaise vaikka purkkapussi niin se on herkkunappihätä ;3

11.05.2018 19:57:29 | 19:57:51
#55854 [+-] Piilota Suosittele

>>55849

Ne oli oikeasti paskaa, niistä se Mortille tuli se oksennuskin aikoinaan. Hän nimittäin söi...

Olivat varmaan pilalla ;__;

12.05.2018 12:56:00 | 17:37:34
#56023 [+-] Piilota Suosittele

>>55842

Mulla on tänään sellainen olo että kaipaisin jännitystä elämään. :3 Ajattelin tässä että miten Maikki voi olla samaan aikaan niin kovis ja kuitenkin niin pehmeä ja börheä ja söpö, ja sit tuli mieleen että ei mua enää pelota että Maikki saa tietää että pidän häntä söpönä ;333

(Kuvasta näkyy miten veden löytäminen todellakin on jännittävämpää kuin kiposta juominen :3 )

[ 8 viestiä | ]