Kata Kärkkäinen oli kyllä aika kissa Kata Kärkkäinen oli kyllä aika kissa
periaatteen mies periaatteen mies
kuvakommentti kuvakommentti
Greta Greta
monille kylmä totuus monille kylmä totuus
Tämä on ostoskori enkä tiedä miten käyttää sitä Tämä on ostoskori enkä tiedä miten käyttää sitä
Kissa valitsi omistajansa 😻 Kissa valitsi omistajansa 😻
Kaapissa on natsi Kaapissa on natsi
Riffe ja kumppanit Riffe ja kumppanit
''Saksan Rambo'' = Slayjer ? ''Saksan Rambo'' = Slayjer ?
Rentoutuja Rentoutuja
nykylingo nykylingo
kjäh kjäh kjäh kjäh
mäk mäkejä :3 mäk mäkejä :3
Kissakimara Kissakimara
Kuvakommentti mielensäpahoittajille Kuvakommentti mielensäpahoittajille
Deathmatch Deathmatch
kiikarit kiikarit
anime anime
nyky halo nyky halo
se on pissaa se on pissaa
tervetuloa leipomoon :3 tervetuloa leipomoon :3
F1 2020 F1 2020
menekki menekki
 387 näyttökertaa, 5 viestiä, 7.46 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 18:12:43
[ + 1 | ]

Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia

[87582] [1228.mp4] [7.46 MB] [576x1024] [56.03s] [] []

niilo22

(234)  · 

kirja

(111)
21.04.2026 18:48:39 | 18:48:51
#750310 [+1] Piilota Suosittele

Onhan toiki ollu kokoajan töissä ? Monelle tulee sellanen kuva, että se vaan teke somee ja tienaa vitusti rahaa ja nostaa samalla työttömyystukee. Ei se kuiteskaan ihan noin mene. Niilo tekee yhteistyötä sekä neuvottelee sponsoreiden kanssa yms yms joten kun rupee laskemaan sitä työmäärää jonka se on oman mediapersoonansa eteen nähnyt niin kyllä se mun silmissä ihan työstä käy.

Sitten monet nuoret tubettajat dollarinkuvat silmissä alkaa tubettaa ja sitte tuleenkin uus video "KELA JA ULOSOTTO VEI KAIKKI MUN RAHAT!" tyylinen video missä itketään verisiä kyyneleitä kun toimeentulotuen maksaminen lopppu koska teidän lahjoitukset ja muut laskettiin tuloiksi! Vittu mikä Babylon Tää Suomi on ku työtön ei saa toimeentulotukee jos se alkaa ite tekee rahaa!! NATSI SOUMI ! :D

22.04.2026 01:18:41
#750376 [+1] Piilota Suosittele

>>750310
Hyvä esinahaton herra ja kurkkuääniä päästelevän kulttuurin edustaja, te olette täysin oikeassa ennustuksessanne. Mutta tahdon samalla myös muistuttaa, että keskiajalla Euroopassa kiellettiin arpanopan heittäminen, koska se oli random tuotantoa ja koska Jumala oli jo päättänyt kaiken oikein, niin arpakuution heittäminen oli syntiä. Ahhaa - mutta tässähän onkin kyse siitä, että kaikkivoipa Luojamme on jo entuudestaan päättänyt mihin asentoon arpakuutio pysähtyy. Touche!

22.04.2026 09:32:04
#750397 [+-] Piilota Suosittele

Niilo takoo turhasta paskastaan niin paljon rahaa, että ehdottomasti siltä pitäisi evätä Kelan tuet vielä siihen päälle.

22.04.2026 16:07:10
#750417 [+1] Piilota Suosittele

Niilo on kyllä erikoinen tapaus että joku tekee yhteistyötä tälläisen saatanan laiskan ja vielä tyhmimmän ihmisen kanssa mitä olen ikinä nähnyt. Yhteiskunnan loinen numero 1

24.04.2026 02:02:23
#750657 [+-] Piilota Suosittele

Kaikista eniten vituttaa tossa vatipäässä jatkuva valitus, valehtelu ja äitinsä törkeä hyväksikäyttö.

[ 5 viestiä | ]