"You have failed me for the last time huumon" >:3 "You have failed me for the last time huumon" >:3
satoa odotellessa satoa odotellessa
Vova-sedän polkka Vova-sedän polkka
Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla
Burnsin rakenne on muuttunut Burnsin rakenne on muuttunut
Voihan nenä :-----D Voihan nenä :-----D
Mmmm märkä nenärengas Mmmm märkä nenärengas
Läski Paska seikkailee vitusti Läski Paska seikkailee vitusti
Säkkituoli Säkkituoli
Otti vain osuutensa Otti vain osuutensa
Tikka Tikka
työhakemus työhakemus
Ruotsalaisten vodkatkin jäätyy Ruotsalaisten vodkatkin jäätyy
Kykenemättömyyttä Kykenemättömyyttä
Nigga broke my bike Nigga broke my bike
Mee siitä manlet Mee siitä manlet
Oho. Oho.
stfu stfu
Karvisen rakenne on muuttunut. Karvisen rakenne on muuttunut.
Tuntuu vanhalta mies... Tuntuu vanhalta mies...
Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä Hommahopot on kyllä niin tyhmä ihmisryhmä
Kissen waifu Kissen waifu
kiekujakaiku kiekujakaiku
Tilastoja ilman punaista alleviivausta Tilastoja ilman punaista alleviivausta
 390 näyttökertaa, 5 viestiä, 7.46 MB, 1 tiedosto, 21.04.2026 18:12:43
[ + 1 | ]

Nyt on kirja tulossa kovaa vaihyia

[87582] [1228.mp4] [7.46 MB] [576x1024] [56.03s] [] []

niilo22

(234)  · 

kirja

(111)
21.04.2026 18:48:39 | 18:48:51
#750310 [+1] Piilota Suosittele

Onhan toiki ollu kokoajan töissä ? Monelle tulee sellanen kuva, että se vaan teke somee ja tienaa vitusti rahaa ja nostaa samalla työttömyystukee. Ei se kuiteskaan ihan noin mene. Niilo tekee yhteistyötä sekä neuvottelee sponsoreiden kanssa yms yms joten kun rupee laskemaan sitä työmäärää jonka se on oman mediapersoonansa eteen nähnyt niin kyllä se mun silmissä ihan työstä käy.

Sitten monet nuoret tubettajat dollarinkuvat silmissä alkaa tubettaa ja sitte tuleenkin uus video "KELA JA ULOSOTTO VEI KAIKKI MUN RAHAT!" tyylinen video missä itketään verisiä kyyneleitä kun toimeentulotuen maksaminen lopppu koska teidän lahjoitukset ja muut laskettiin tuloiksi! Vittu mikä Babylon Tää Suomi on ku työtön ei saa toimeentulotukee jos se alkaa ite tekee rahaa!! NATSI SOUMI ! :D

22.04.2026 01:18:41
#750376 [+1] Piilota Suosittele

>>750310
Hyvä esinahaton herra ja kurkkuääniä päästelevän kulttuurin edustaja, te olette täysin oikeassa ennustuksessanne. Mutta tahdon samalla myös muistuttaa, että keskiajalla Euroopassa kiellettiin arpanopan heittäminen, koska se oli random tuotantoa ja koska Jumala oli jo päättänyt kaiken oikein, niin arpakuution heittäminen oli syntiä. Ahhaa - mutta tässähän onkin kyse siitä, että kaikkivoipa Luojamme on jo entuudestaan päättänyt mihin asentoon arpakuutio pysähtyy. Touche!

22.04.2026 09:32:04
#750397 [+-] Piilota Suosittele

Niilo takoo turhasta paskastaan niin paljon rahaa, että ehdottomasti siltä pitäisi evätä Kelan tuet vielä siihen päälle.

22.04.2026 16:07:10
#750417 [+1] Piilota Suosittele

Niilo on kyllä erikoinen tapaus että joku tekee yhteistyötä tälläisen saatanan laiskan ja vielä tyhmimmän ihmisen kanssa mitä olen ikinä nähnyt. Yhteiskunnan loinen numero 1

24.04.2026 02:02:23
#750657 [+-] Piilota Suosittele

Kaikista eniten vituttaa tossa vatipäässä jatkuva valitus, valehtelu ja äitinsä törkeä hyväksikäyttö.

[ 5 viestiä | ]