krapula krapula
Olen Husin valtuustossa! Olen Husin valtuustossa!
Paras natsi Paras natsi
Tell Me Why Tell Me Why
Norminpäivä Oulussa Norminpäivä Oulussa
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
De ja vu De ja vu
Pettämätön Logiikka - Matkalla vasektomiaan Pettämätön Logiikka - Matkalla vasektomiaan
Suomea, suomea... Suomea, suomea...
Intti paka 2 Intti paka 2
True nudist True nudist
omikron vammane omikron vammane
assburger ja sukat assburger ja sukat
Jarlaa Jarlaa
Ensimmäiset kuvat Ensimmäiset kuvat
Tämmöisellä ajokortti.. Tämmöisellä ajokortti..
no vaccines no vaccines
kameroiden laatu kameroiden laatu
Rasismi ja antirasismikysymyksiä Rasismi ja antirasismikysymyksiä
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
Ano pitää omiakin juttujaan paskana Ano pitää omiakin juttujaan paskana
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
ikkuna vinossa ikkuna vinossa
kepponen kepponen
 357 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.85 MB, 1 tiedosto, 03.04.2026 02:03:07
[ + 1 | ]

neekereiltä sellaiset terveiset että

[87151] [Santa_Claus_on_X_Aanestakaa_ensi_vaaleissa_oikein_tai_tama_on_me] [1.85 MB] [576x722] [21.38s] [] []

neekeri

(1397)  · 

rotusota

(8)
03.04.2026 15:40:12
#746616 [+1] Piilota Suosittele

Jälleen yksi syy lisää kannattaa turhien maahanmuuttajien pakkopalautuksia. sillä tavoin voisimme vähentää huomattavasti rasismia Suomessa.

03.04.2026 17:39:23
#746641 [+1] Piilota Suosittele

Noi ei oo saanu edes omassa maassaan mitään aikaan, kun ei ole älyä, niin mitä luulette et ne saa täällä aikaan?

03.04.2026 19:24:41
#746655 [+3] Piilota Suosittele

Demarit haluaa noita suomeen vitusti lisää. Mutta demarit ovatkin kommunistinen puolue, vaikkakin vasemmistoliiton taka-alalla mutta silti.

[ 8 viestiä | ]