Jos suomi olisi yksi iso meri Jos suomi olisi yksi iso meri
O ou O ou
Turtle Turtle
Viaton nukkuja :3 Viaton nukkuja :3
aamupala aamupala
Suojamaski Suojamaski
Ukkospilvi Ukkospilvi
Vieraan tipun kanssa sängyssä Vieraan tipun kanssa sängyssä
Hiijaa! Hiijaa!
Got destroyed Got destroyed
Filimin pätkäsiä Filimin pätkäsiä
Sitcom Sitcom
milf milf
Elokuvat/todellisuus Elokuvat/todellisuus
Aukaiskaa palvelut! Aukaiskaa palvelut!
Iloisia heilutuksia Iloisia heilutuksia
Virus Virus
Wilford Brimley Wilford Brimley
olen vain sinun, homssuni olen vain sinun, homssuni
Normi-suvakki-rage Normi-suvakki-rage
sadetanssi sadetanssi
Habs luolastomiitisssä :D Habs luolastomiitisssä :D
Epäonnistumisia Epäonnistumisia
Meep meep! Meep meep!
 357 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.85 MB, 1 tiedosto, 03.04.2026 02:03:07
[ + 1 | ]

neekereiltä sellaiset terveiset että

[87151] [Santa_Claus_on_X_Aanestakaa_ensi_vaaleissa_oikein_tai_tama_on_me] [1.85 MB] [576x722] [21.38s] [] []

neekeri

(1397)  · 

rotusota

(8)
03.04.2026 15:40:12
#746616 [+1] Piilota Suosittele

Jälleen yksi syy lisää kannattaa turhien maahanmuuttajien pakkopalautuksia. sillä tavoin voisimme vähentää huomattavasti rasismia Suomessa.

03.04.2026 17:39:23
#746641 [+1] Piilota Suosittele

Noi ei oo saanu edes omassa maassaan mitään aikaan, kun ei ole älyä, niin mitä luulette et ne saa täällä aikaan?

03.04.2026 19:24:41
#746655 [+3] Piilota Suosittele

Demarit haluaa noita suomeen vitusti lisää. Mutta demarit ovatkin kommunistinen puolue, vaikkakin vasemmistoliiton taka-alalla mutta silti.

[ 8 viestiä | ]