Taas mennään.. Taas mennään..
mitä tästä opimme mitä tästä opimme
tarpeellinen pöytä :3 tarpeellinen pöytä :3
Miko Mallikas ja ystävä Itävallasta Miko Mallikas ja ystävä Itävallasta
HIenovarainen poistuminen :3 HIenovarainen poistuminen :3
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
Husu ei armahda! Husu ei armahda!
Repostnik luolastossa Repostnik luolastossa
Liikunta iskee läksyt päähän Liikunta iskee läksyt päähän
Rintafile Rintafile
Karhuntassu Karhuntassu
Talibanistaja Talibanistaja
Unfinished game Unfinished game
Eemeli nostaa esiin hyvän pointin Eemeli nostaa esiin hyvän pointin
Jumissa.. Jumissa..
Hesari ja kokous. Hesari ja kokous.
Rasismin syy Rasismin syy
Suomen puolesta! Suomen puolesta!
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista
vaivaako korona vaivaako korona
Tulevaisuuden olympialaiset Tulevaisuuden olympialaiset
vallankumous ovella vallankumous ovella
Treeni Treeni
apustajia apustajia
 362 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 02.04.2026 18:33:10
[ + 7 - | ]

Ääntä silti lähtee

[87143] [tiedosto.mp4] [0.86 MB] [256x144] [31.63s] [] []

anarkisti

(8)  · 

narkki

(27)  · 

hengitys

 · 

huora

(184)
03.04.2026 07:58:10
#746552 [+1] Piilota Suosittele

>>746463 Kiitos neutraalista kommentista! Olen poliittisesti vasemmalla, silti maahanmuuttoa ja uusliberaalihomoilua vastaan. Erittäin suomenmielinen konservatisti joka vastustaa EU:sta lähtien kaikkea ulkovaikutusta ja globalismia.

En äänestä, koska aidosti Suomen kansan edun mukaista puoluetta ei ole olemassa.

Jatkuva poliittinen taistelu vasemman ja oikean välillä on sumentanut ihmisten mielet. Tämä polarisaatio ei tule hyödyttämään meitä.

[ 8 viestiä | ]