ULLATUS! ULLATUS!
Mites tässä näin kävi? ;__; Mites tässä näin kävi? ;__;
Iso käsi Iso käsi
Slayjer stadissa Slayjer stadissa
UwU UwU
Grilli katos Grilli katos
American boy American boy
Suikkanen juttelee Suikkanen juttelee
Nasta jekku Nasta jekku
sprödö olli2 sprödö olli2
:D :D
Coomer Coomer
kommunisti kommunisti
Herkuttelija Herkuttelija
Blegh! Blegh!
nope nope
puutarhuri dolan puutarhuri dolan
Töitä, töitä Töitä, töitä
Possupila Possupila
sähköautot sähköautot
Klitorislaulu Klitorislaulu
istanbull mentula istanbull mentula
Vaimo matskuu? Vaimo matskuu?
Setä Ruckus Setä Ruckus
 343 näyttökertaa, 1 viesti, 0.45 MB, 1 tiedosto, 29.03.2026 04:35:24
[ + 2 - | ]

Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan

[87058] [tiedosto.png] [0.45 MB] [1200x2000] [] []
tiedosto.png

raiskaajat

muslimit

(30)

vittuun

(33)

suomesta

(18)
30.03.2026 07:23:02 | 07:24:40
#745806 [+-] Piilota Suosittele

Mitä sitten, peli on jo menetetty muutaman sukupolven päästä ellei tänne saada tiukempaa kuria. Jo nyt on turvatonta, ja pakolaiset maksavat liikaa, miljardeja vuodessa sosiaalitukien, rikosten ja muiden muodossa.

Tähän lasketaan siis ensimmäisen polven pakolaiset, jos lisätään ne oikeat ongelmat, 2. ja 3. -polven pakolaiset, hinta on liian rasistinen.

T:hapsi_ kun tuo muuttaa sonjaksi

[ 1 viestiä | ]