Kiitos 2019-2019 ;___; Kiitos 2019-2019 ;___;
Haistakaa paska t. pyörä jäbä Haistakaa paska t. pyörä jäbä
IKEA pyyhekoukku IKEA pyyhekoukku
Kuka siin netis on!? Kuka siin netis on!?
Frankkeerauskone Frankkeerauskone
Hämy Hämy
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Ihana nainen Ihana nainen
säästöä säästöä
R.I.P. Olli R.I.P. Olli
Kurre Kurre
Haista Haista
Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas Vastaanota tuplasti isompi tiskiallas
Pärähti perunat original Pärähti perunat original
salainen viinakellari salainen viinakellari
Pelihimo Pelihimo
Tää sukkula ei mee veenukseen Tää sukkula ei mee veenukseen
Aku antaa periksi Aku antaa periksi
Väärä syöttö Väärä syöttö
Aikuiselle vai lapsi22 Aikuiselle vai lapsi22
Train Simulator on päihitetty Train Simulator on päihitetty
Niin monelle tytylle käy näin Niin monelle tytylle käy näin
MI-26 kuljettaa TU-134:ää MI-26 kuljettaa TU-134:ää
Häät Häät
 343 näyttökertaa, 1 viesti, 0.45 MB, 1 tiedosto, 29.03.2026 04:35:24
[ + 2 - | ]

Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan

[87058] [tiedosto.png] [0.45 MB] [1200x2000] [] []
tiedosto.png

raiskaajat

muslimit

(30)

vittuun

(33)

suomesta

(18)
30.03.2026 07:23:02 | 07:24:40
#745806 [+-] Piilota Suosittele

Mitä sitten, peli on jo menetetty muutaman sukupolven päästä ellei tänne saada tiukempaa kuria. Jo nyt on turvatonta, ja pakolaiset maksavat liikaa, miljardeja vuodessa sosiaalitukien, rikosten ja muiden muodossa.

Tähän lasketaan siis ensimmäisen polven pakolaiset, jos lisätään ne oikeat ongelmat, 2. ja 3. -polven pakolaiset, hinta on liian rasistinen.

T:hapsi_ kun tuo muuttaa sonjaksi

[ 1 viestiä | ]