Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn! Rokote auttaa myös hirmumyrskyyn!
Phenomena Music Dream I Phenomena Music Dream I
elämme.. elämme suomessa elämme.. elämme suomessa
Mine Mine
mysteeri metsuri mysteeri metsuri
huovat huovat
Vallankumouksen tuulet Vallankumouksen tuulet
Hölmö Ipa Hölmö Ipa
oma lentokone oma lentokone
tiennäyttäjä tiennäyttäjä
No kattokaa itte, saatana No kattokaa itte, saatana
Poliittinen kompassi Poliittinen kompassi
Elokapina pojat. Elokapina pojat.
Jännä Jännä
Vähän piristystä iltaan. Vähän piristystä iltaan.
around blacks around blacks
kelpaako? kelpaako?
paka3 osa2 paka3 osa2
auto myynnissä auto myynnissä
Pakkanen Pakkanen
One Visionin tekoa One Visionin tekoa
tähti kollaasi tähti kollaasi
Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
Change my mind Change my mind
 550 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]