käsityölehti käsityölehti
Rapunaama vahtii reviiriä. Sillä on lupa tappaa Rapunaama vahtii reviiriä. Sillä on lupa tappaa
Pikku Putiina. Pikku Putiina.
kalifornian juoppo kalifornian juoppo
Auttakaa Ukrainan naisia! Auttakaa Ukrainan naisia!
Älyn jättiläiset. Älyn jättiläiset.
Turppi Turppi
Ukraina Ukraina
Jep Jep
sosiaalinen media sosiaalinen media
hyvästi korona hyvästi korona
nismo nismo
Muutamia ohjuksia ne sonoo.. Muutamia ohjuksia ne sonoo..
Putin vihaa homoja ja transuja! Putin vihaa homoja ja transuja!
Mielipiteet Mielipiteet
Harry, nää oot runkkari Harry, nää oot runkkari
Ikävöi kamuaan Ikävöi kamuaan
hyvä suomi hyvä suomi
Ne pienet erot, osa5. Ne pienet erot, osa5.
Venäjä vastaan natsimummo Venäjä vastaan natsimummo
Hohto Hohto
Medialukutaito Medialukutaito
Huora- Njet Vlad Huora- Njet Vlad
Sauronin kämmi Sauronin kämmi
 550 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:10:10
[ + 8 - | ]

minulla on unelma

[80131] [84dbcf303425a288.mp4] [0.52 MB] [720x744] [7.78s] [] []

neekerit

(111)  · 

vittuun

(33)  · 

thomas sewell

14.04.2025 21:58:31
#692388 [+2] Piilota Suosittele

Jason Stathamista tuli woken kannattaja, ei vain omalla takapihallaan. Päättäjillämme ei ole ongelmia multikulttuurisuudessa tai LGBTQ+-jutuissa kun he asuvat ruotsinkielisillä rikkaille varatuilla alueilla kuten minä, mutta täällä puhutaan suomea sentäs =) Ja penskat on DEI-kouluissa >=(, ruotsinkielisiin kouluihin ei pakolaisia ja muuta roskasakkia oteta >=(

15.04.2025 22:34:18
#692699 [+2] Piilota Suosittele

>>692388 Tuossahan se onkin, että sama porukka joka noita tänne haluaa ei tosiaan
silti ole valmis asumaan samassa korttelissa, jossa nuo ennemmin tai myöhemmin
saavat enemmistön, koska kantaväki muuttaa pois, kun meteli ja ongelmat alkavat.

Pitäisi saada kiintiö, että jos kannattaa maahanmuuttoa, niin sitten kanssa
pitää olla valmis elämään seinänaapurina.

16.04.2025 23:27:50 | 23:28:18
#692957 [+-] Piilota Suosittele

>>692699
Näistä asioista päättävät pitäisi tulla näiltä monikulttuurisilta alueilta joissa pakolaisten ja siis ei-suomea puhuvien osuus on Suomessakin pääkaupunkiseudulla paikoin yli 65%, jos lasketaan ei kunnan osa vaan joku tietty korttelikko, veikkaisin osuutta vielä suuremmaksi.

e: ja olla kantasuomalaisia.

[ 3 viestiä | ]