Terveellinen vaihtoehto Terveellinen vaihtoehto
UKK UKK
astui kamuunsa astui kamuunsa
älkää tulko suomeen älkää tulko suomeen
eksynyt mielenosoittaja eksynyt mielenosoittaja
ihania ihania
Neekeri kännissä Neekeri kännissä
Pelimies on Erimies Pelimies on Erimies
Rokottamattomat Rokottamattomat
Tämä kuvastaa missä mennään. Tämä kuvastaa missä mennään.
Kokataan yhdessä Kokataan yhdessä
Mr. Puzzles Mr. Puzzles
Reichstag 30.1.1939 Reichstag 30.1.1939
ei majoneesia ei majoneesia
kissalle maistuu kissalle maistuu
@MR_PIHVI @MR_PIHVI
Perseen haistelija Perseen haistelija
Valupertti Valupertti
Mustaa Mustaa
Eminem XX Intro Eminem XX Intro
homeless gooby homeless gooby
onkohan talossa lie hometta jo onkohan talossa lie hometta jo
poliisi kuplassa poliisi kuplassa
Ihana nainen Ihana nainen
 728 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 08:31:10
[ + 4 - | ]

Yhy nälkä valkoisen miehen vika! Yhy nälkä valkoinen mies auta m

[55209] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [700x836] [] []
tiedosto.jpg

16.07.2021 18:48:37
#480646 [+2] Piilota Suosittele

>>480463
Zimbabwe case on kyllä ehkä paras mikä näyttää kuinka vitun tyhmiä neekerit on ja tarvitsee valkoiset huolehtimaan ettei tapa itteään.

18.07.2021 02:09:31 | 02:10:33
#481276 [+1] Piilota Suosittele

On ne neekerit jänniä. Ennen valakosia ne söi toisiaan ja soti koko ajan sekä pelas potkupalloa irti leikatuilla sikiöillä tai päillä jos ei muuta löytäneet. Sitten tuli ihimiset paikan päälle ja pisti apinat ruotuun. Neekerit suuttu, joten ihimiset lähti pois. Nyt sitten on taas sama meininki ku 400 vuotta sitten, mutta on jo opittu tykkäämään ilmasista asioista kuten sähköstä ja ruoasta. Pittäis heti saaha ihmiset takas jeesaamaan ja sitten taas vaihteeksi mellakoidaan.

ps. Oli aikonaan joku haastatteluohojelma missä kysyttiin apartheidin jäläkeisenä aikana lukemaan oppineelta neekeriltä, että mikä on nyt fiilinki. Sano, että vaikka apartheid ei ollu hyvää aikaa niin sillon sentään oli asiat paremmin.

[ 4 viestiä | ]