Nurin kurin koira Nurin kurin koira
laudalta löyty, postaan nyyminä laudalta löyty, postaan nyyminä
Homoako? Homoako?
Jonnen kaste Jonnen kaste
Vapaa mummo sex chat Vapaa mummo sex chat
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
Thrash only Thrash only
Vesi-ilmapalloja Vesi-ilmapalloja
Huono tuote Huono tuote
Kalareissu Kalareissu
Mutta minä en ole normaali mies Mutta minä en ole normaali mies
Puuluu Puuluu
Venn- diagrammi Venn- diagrammi
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3 Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3
Hoplaa Hoplaa
Left4Pihlajakatu Left4Pihlajakatu
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta
Luntti Luntti
:) :)
Autoileva kansa Autoileva kansa
"MEDIEVAL LAND FUN-TIME WORLD" EXTENDED TRAILER "MEDIEVAL LAND FUN-TIME WORLD" EXTENDED TRAILER
Loppuun asti Loppuun asti
Kyllästy valehtelemaan sopivuudesta Kyllästy valehtelemaan sopivuudesta
Sormuksen teko Sormuksen teko
 728 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 16.07.2021 08:31:10
[ + 4 - | ]

Yhy nälkä valkoisen miehen vika! Yhy nälkä valkoinen mies auta m

[55209] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [700x836] [] []
tiedosto.jpg

16.07.2021 18:48:37
#480646 [+2] Piilota Suosittele

>>480463
Zimbabwe case on kyllä ehkä paras mikä näyttää kuinka vitun tyhmiä neekerit on ja tarvitsee valkoiset huolehtimaan ettei tapa itteään.

18.07.2021 02:09:31 | 02:10:33
#481276 [+1] Piilota Suosittele

On ne neekerit jänniä. Ennen valakosia ne söi toisiaan ja soti koko ajan sekä pelas potkupalloa irti leikatuilla sikiöillä tai päillä jos ei muuta löytäneet. Sitten tuli ihimiset paikan päälle ja pisti apinat ruotuun. Neekerit suuttu, joten ihimiset lähti pois. Nyt sitten on taas sama meininki ku 400 vuotta sitten, mutta on jo opittu tykkäämään ilmasista asioista kuten sähköstä ja ruoasta. Pittäis heti saaha ihmiset takas jeesaamaan ja sitten taas vaihteeksi mellakoidaan.

ps. Oli aikonaan joku haastatteluohojelma missä kysyttiin apartheidin jäläkeisenä aikana lukemaan oppineelta neekeriltä, että mikä on nyt fiilinki. Sano, että vaikka apartheid ei ollu hyvää aikaa niin sillon sentään oli asiat paremmin.

[ 4 viestiä | ]