mitähän mä just luin? mitähän mä just luin?
valvontakamera valvontakamera
gg ez gg ez
halipula halipula
Tuli kouluajat mieleen Tuli kouluajat mieleen
Kissan rakenne on muuttunut Kissan rakenne on muuttunut
Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein
Intialaista Joulumusiikkia Intialaista Joulumusiikkia
hyvin sujuu valupertti hyvin sujuu valupertti
ubisoft ubisoft
tänään on keskiviikko tänään on keskiviikko
Granit Granit
ammattilainen ammattilainen
Kuun alussa aina jackpot Kuun alussa aina jackpot
Kriminaa-Li Kriminaa-Li
löydätkö herne kissen löydätkö herne kissen
420 420
ilmainen wifi ilmainen wifi
vuoronvaihto vuoronvaihto
nigga moment nigga moment
ihan hyvä se on ihan hyvä se on
varasti sähköä varasti sähköä
nakuankka ja antimateria nakuankka ja antimateria
Ihana nainen Ihana nainen
 947 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 09.04.2018 14:46:53
[ + 1 | ]

Tälläseltä normot näyttää

[10403] [EtuTooloHOmot.jpg] [0.52 MB] [1920x1280] [] []
EtuTooloHOmot.jpg

09.04.2018 18:02:25 | 18:17:43
#45867 [+-] Piilota Suosittele

Joittenkin noista pitäisi käydä lippalakin käyttökurssi uudelleen.

Ei ole minun Suomi tämmönen jossa rellestettään reuhka päässä miltä tuntuu. Pappa toi kotikylälle vapauduttuaan isälle lippalakin, jonka oli piilottanut vankileirillä ja myöhemmin salakuljettanut perseessään 5 vuotta.
Isä unohti sen lippalakin jonnekkin huoltoasemalle, mutta suvun perinteitä kunnioittaen vapauduttuaan Naarajärven vankilasta salakuljetti perseessään tämän karjala-lippiksen mikä mulla on nytkin päässä.
Että haiskahtaa tämmönen juttu nyt.

[ 5 viestiä | ]