Ressukka.. Ressukka..
Apustuskypärä Apustuskypärä
Ilmasto ja espanja. Ilmasto ja espanja.
Ihana nainen Ihana nainen
ihana ihana
Tänne(kin) tulijoita. Tänne(kin) tulijoita.
Hehe :D Hehe :D
Li Andersson ja taas takki kääntyi. Li Andersson ja taas takki kääntyi.
Mikäs logo se sinne tuli? Mikäs logo se sinne tuli?
Kari Byron Kari Byron
Tuli 70-luvun leffat mieleen Tuli 70-luvun leffat mieleen
BP BP
Ihmeellinen Iivanan teknologia Ihmeellinen Iivanan teknologia
Narttu sinä olet Narttu sinä olet
Läski makaamas Läski makaamas
Toinen näistä on kiva, toinen on Fingerpori. Toinen näistä on kiva, toinen on Fingerpori.
Älykkyyskartta Älykkyyskartta
Cod comedy tj Cod comedy tj
Snif! Snif!
somalia somalia
Wonder woman Wonder woman
ooga booga :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ooga booga :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hieno mies Hieno mies
Homoilijoita Homoilijoita
 433 näyttökertaa, 2 viestiä, 27.57 MB, 1 tiedosto, 15.03.2026 20:57:03
[ + 4 - | ]

Juopot lappalaiset

[86786] [tiedosto.mp4] [27.57 MB] [576x1024] [159.43s] [] []

nunnuka

 · 

komedia

(20)
15.03.2026 22:57:03
#743026 [+2] Piilota Suosittele

Joskus näin jälkikäteen miettinyt, mitä muuta kuin viinaa suomalaiset huumori näyttelijät veti ennen kuvauksia?
Ainakin Loirin, Peteliuksen + muutaman muun naureskelu ja käyttäytyminen vaikuttaa siltä kuin olisi pössytelleet, no Loirihan taisi myöntääkkin pilven polttelunsa.
Kun katselee näin kokeneempana näitä manitbois, pulttibois, Äwpk, soitinmenot, puolikuu, hymyhuulet, spede&vesku show, vintiöt, myös osa kummelit pilalle menneet materiaalista saa miettimään, mitä muuta kuin pulkkaa on vedetty niitä tehdessä?
Sen sijaan Lapinlahden lintujen sarjojen kohdalla, eli 7 kuoleman syntiä, kuudesti laukeava, maailman 8 ihmettä, elämä on ihanaa jne jaksojen teossa on selvästi vedetty viinaa.

Lopuksi pakko todeta että kyllä 1980-1990 luvuilla tehtiin parempaa sketsi, tai huumori viihdettä, kuin nykyisin, esimerkkeinä vaikkapa suomen SNL, justimus, tripla, putous.
"Heh heh" sanoisi Markus Kajo.

[ 2 viestiä | ]