Joulukalenteri 2017 - Luukku 14: "Scarlett ja joulupallo&am Joulukalenteri 2017 - Luukku 14: "Scarlett ja joulupallo&am
Lentokone antaa pusun Lentokone antaa pusun
oh no oh no
Tekee gutaa Tekee gutaa
vanmapyyri vanmapyyri
Kaiken uhri Kaiken uhri
"Isämmaam puolesta" "Isämmaam puolesta"
Rauhotu nyt saatana! Rauhotu nyt saatana!
hyvää perjan taita hyvää perjan taita
Tuomas servattu Tuomas servattu
Uutiskynnys Uutiskynnys
Game of Cookies Game of Cookies
Sissi Sissi
Kauneus ensin Kauneus ensin
triggered triggered
Bad dog! Bad dog!
TITTITIDIDIITIDIDTIIDI TITTITIDIDIITIDIDTIIDI
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
Tykimies Tykimies
Aika hyvä biisi, eikö vaan Aika hyvä biisi, eikö vaan
Super Jew: Michael Rapaport Super Jew: Michael Rapaport
Kolgytä batia Kolgytä batia
Tonnin spurdo Tonnin spurdo
Outo kissa Outo kissa
 433 näyttökertaa, 2 viestiä, 27.57 MB, 1 tiedosto, 15.03.2026 20:57:03
[ + 4 - | ]

Juopot lappalaiset

[86786] [tiedosto.mp4] [27.57 MB] [576x1024] [159.43s] [] []

nunnuka

 · 

komedia

(20)
15.03.2026 22:57:03
#743026 [+2] Piilota Suosittele

Joskus näin jälkikäteen miettinyt, mitä muuta kuin viinaa suomalaiset huumori näyttelijät veti ennen kuvauksia?
Ainakin Loirin, Peteliuksen + muutaman muun naureskelu ja käyttäytyminen vaikuttaa siltä kuin olisi pössytelleet, no Loirihan taisi myöntääkkin pilven polttelunsa.
Kun katselee näin kokeneempana näitä manitbois, pulttibois, Äwpk, soitinmenot, puolikuu, hymyhuulet, spede&vesku show, vintiöt, myös osa kummelit pilalle menneet materiaalista saa miettimään, mitä muuta kuin pulkkaa on vedetty niitä tehdessä?
Sen sijaan Lapinlahden lintujen sarjojen kohdalla, eli 7 kuoleman syntiä, kuudesti laukeava, maailman 8 ihmettä, elämä on ihanaa jne jaksojen teossa on selvästi vedetty viinaa.

Lopuksi pakko todeta että kyllä 1980-1990 luvuilla tehtiin parempaa sketsi, tai huumori viihdettä, kuin nykyisin, esimerkkeinä vaikkapa suomen SNL, justimus, tripla, putous.
"Heh heh" sanoisi Markus Kajo.

[ 2 viestiä | ]