Taistelupari Taistelupari
Heimosenkeimon vaimo Heimosenkeimon vaimo
Kova kisu Kova kisu
Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?! Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?!
Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee
nyt tulee lasaknea nyt tulee lasaknea
Saispa munaa Saispa munaa
Silmien välliin ryssää juu Silmien välliin ryssää juu
sheikkaa bum sheikkaa bum
Nakuankan kieli Chimeran perseessä Nakuankan kieli Chimeran perseessä
Paintatutti Paintatutti
Otetaan kuppia Otetaan kuppia
Vähän myöhässä Vähän myöhässä
Videoita Videoita
Ihana tonttu Ihana tonttu
Homma hallussa Homma hallussa
Perse Perse
Viisaat wokettajat vauhdissa Viisaat wokettajat vauhdissa
Kääk Kääk
Oblivion: Balenciaga Oblivion: Balenciaga
Jenkit Jenkit
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Les mine dat bitch ass land Les mine dat bitch ass land
Hyvä ilma kävellä saatana Hyvä ilma kävellä saatana
 433 näyttökertaa, 2 viestiä, 27.57 MB, 1 tiedosto, 15.03.2026 20:57:03
[ + 4 - | ]

Juopot lappalaiset

[86786] [tiedosto.mp4] [27.57 MB] [576x1024] [159.43s] [] []

nunnuka

 · 

komedia

(20)
15.03.2026 22:57:03
#743026 [+2] Piilota Suosittele

Joskus näin jälkikäteen miettinyt, mitä muuta kuin viinaa suomalaiset huumori näyttelijät veti ennen kuvauksia?
Ainakin Loirin, Peteliuksen + muutaman muun naureskelu ja käyttäytyminen vaikuttaa siltä kuin olisi pössytelleet, no Loirihan taisi myöntääkkin pilven polttelunsa.
Kun katselee näin kokeneempana näitä manitbois, pulttibois, Äwpk, soitinmenot, puolikuu, hymyhuulet, spede&vesku show, vintiöt, myös osa kummelit pilalle menneet materiaalista saa miettimään, mitä muuta kuin pulkkaa on vedetty niitä tehdessä?
Sen sijaan Lapinlahden lintujen sarjojen kohdalla, eli 7 kuoleman syntiä, kuudesti laukeava, maailman 8 ihmettä, elämä on ihanaa jne jaksojen teossa on selvästi vedetty viinaa.

Lopuksi pakko todeta että kyllä 1980-1990 luvuilla tehtiin parempaa sketsi, tai huumori viihdettä, kuin nykyisin, esimerkkeinä vaikkapa suomen SNL, justimus, tripla, putous.
"Heh heh" sanoisi Markus Kajo.

[ 2 viestiä | ]